Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-15 14:32 | |
![]() | Gills dock inte denna tråd som just skitsnack om sina grannar? | |
| Zizzzi | 2009-05-15 14:45 | |
![]() | Är det verkligen så svårt att PRATA med sina grannar om vad som stör en? Så länge man lägger fram det på ett sakligt sätt - o inte får det att låta som en anklagelse går det riktigt fint... Man slipper lägga energi på att störa sig, och man slipper stå ut med jobbiga grannar (då de faktiskt brukar skärpa sig om man pratar med dem) | |
| micro113 | 2009-05-15 15:41 | |
![]() | Zizzi Menar du att hon skall gå till grannen och säga att hon inte tycker om att de kommenterar när hennes make tvättar fönster?? Jag personligen tror att det skulle få ännu värre fart på snacket. När det gäller min granne och nyfikenheten, så sa min make ifrån när tillfälle gavs. Efter det pratar grannen inte med oss, vilket jag inte sörjer. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:09 | |
![]() | Har tack och lov inte varit med om sånt. Men vissa människor har inget liv och måste få stimulans genom skitsnack..tråkigt:( Vill också tala om att fönsterputsning är EJ en kvinnas jobb, jag har jobbat inom lokalvården i många år som yngre, och lärde mig att det är faktiskt ett mansjobb:) Så tala om det för dina grannar:) Det är bara att se vilka som jobbar som fönsterputsare..jo män:) | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-15 22:42 | |
![]() | Min granne samtalar mer än vad jag skulle anse normalt med sin katt. Så länge mina grannar inte börjar bete sig som i någon film av Polanski är jag dock nöjd. | |
| Kerobla | 2009-05-15 22:44 | |
![]() | Tänk om Ni vinner på postkodslotteriet vilken fest Ni skall ha då, med rena fönster dessutom. | |