Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 20 014 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lesptisk | 2009-06-17 14:11 | |
![]() | Det gick ju bättre för PP än för SD iaf. Här är en film inspelad i smyg på SD:s EU-valvaka: vimeo.com/5100806 | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-17 14:40 | |
![]() | intressant att man röstar in ett parti i EU-parlamentet bara för sina egna fildelningsintressen. kanske, kanske en aning själviskt. uppenbarligen röstade ju många på dem just därför. Lespiskt: Där har vi fördelen med PP. De stjäl röster från nassarna. Båda verkar ju vara lite av missnöjespartier så. Karsten: "åsikter som är korrekta" - DEN var ny. Jag säger inte mer. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-17 14:41 | |
![]() | oj, Lesptisk, måste nästan ursäkta min makalösa felläsning och felstavning av ditt nick. Sorry ^^ | |
| Måns_E | 2009-06-17 15:04 | |
![]() | Jag röstade inte på PP för att kunna fildela upphovsrättat material (det är ändå något jag inte så ofta gör). För mig är integritetsfrågor viktigare än så. Jag gillar inte övervakning helt enkelt. | |
| MustaVeri | 2009-06-17 15:50 | |
![]() | Röstade på dom för att visa hur jävla löjligt det är att man ska ta resurser från polisen för att jaga filderlare när våldsbrott m.m. läggs åt sidan. (Nu kunde man till och med läsa igår att 15 nya polistjänster ska skapas just enbart för fildelningsjagande). När ska polisen ta itu med fallet där en tjej blev biten av en hund och hennes hund ihjälbiten av samma hund? Nog för att hunden nu är avlivad men ändå, det var ägarens val, polisen har inte brytt sig ett dryft. Vilket är värst att någon fildelar eller att någon går runt och fysiskt skadar folk, man börjar ju undra var prioteringarna numera faktiskt ligger. Men det är väl det här, ge till de rika - skit fullständigt i dom vanliga/fatta - som håller på att utvecklas till nästa stadie.. | |
| MustaVeri | 2009-06-17 15:51 | |
![]() | Ja, jag skrev som en kråka nu ser jag, ursäkta ;) | |