Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HumbleBug | 2009-05-18 22:01 | |
![]() | Folk får bete sig hur dom vill i butiken. Bara jag får gå först. | |
| Zizzzi | 2009-05-18 22:08 | |
![]() | kjempegrejt: "De kunder som letar fel och vill ha ersättning för det dom hittar, de kunder som sätter i system att komma tillbaka å klaga på dåliga varor. Efter några gånger ser man ju vilka dom är och har ingen annan klagat, så är det dom som tillagar varan fel." Det här stämmer nog inte helt och hållet. JAG är en sådan som klagar på varan, OM den är dålig. Om ingen annan klagar behöver det ju definitivt inte vara så att den som faktiskt klagar har fel, utan att andra kan ha fått defekta varor utan att vilja/orka/våga göra något åt det. Jag klagar eftersom att jag anser mig ha rätt till den kvaliteten jag betalat för. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-05-18 22:35 | |
![]() | Min kusin jobbar på Shell och hon har berättat om kunder som klagar på de höga priserna. No shit Sherlock? Om man ska storhandla går man inte till Shell, det är ju så uppenbart att det skriker om det. En annan sak jag tycker är extremt irriterande är kunder som ber mig bjuda dem på en krona eftersom det baaara är en krona. Om jag hade haft en massa pengar jag kunde dela ut hit och dit hade jag inte jobbat på McDonald's... :P | |
| Tommy 1979 | 2009-05-18 22:38 | |
![]() | En annan sak som är så där lite lagom kul är ju när ungj******a drar och vrider i gallret vid sidan av kassan så det gnisslar.... arggghhh! | |
| LisaE0 - Ej medlem längre | 2009-05-18 22:46 | |
![]() | Men Tommy dååå...kanske dags för dig att börja fundera på att byta jobb till något helt annat... ;DD | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-18 22:49 | |
![]() | Bankanställda som rör sig som sengångare. Fy faen!! | |
| emmylicious | 2009-05-18 22:52 | |
![]() | Jag vänder alltid varorna med streckkoden mot läsaren, jag bygger inga varuberg, sätter alltid ner korgen ordentligt, lägger alltid upp en avdelare om jag har kunder bakom mig och drar aldrig något kort innan en vara är registrerad. Är jag den perfekta kunden? :P | |
| Tommy 1979 | 2009-05-18 22:52 | |
![]() | Jag är trevligheten personifierad på jobbet, men någonstans måste man ju få avreagera sig. Om ni bara visste hur det låter i personalrummet.... *skratt* Skämt åsido, de flesta kunder är förstås hur trevliga och vettiga som helst. Det är ju bara skräckexemplen vi tar upp här :-) | |
| Tommy 1979 | 2009-05-18 22:54 | |
![]() | Bra Emmy, där tog du upp en sak till: kunder som inte lägger upp en avdelare och sedan, när man stämplar in "fel" varor, tittar anklagande på en: "De där grejerna är inte mina!" Ungefär som att jag självklart ska veta det..... | |
| bullfest | 2009-05-18 22:55 | |
![]() | Scenario idag... Arg-Kund: "statoil 300 meter härifrån har 10 öre billigare bensin...vad ska DU göra åt det?" extrajobbar-bullfest: "eeh, inte mycket jag kan göra tyvärr... Arg-kund: "nehe, då kanske jag ska börja tanka där då..." exj-bullfest: "ok!" *jätte-arg-kund stormar ut* .... | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-18 22:58 | |
![]() | lol snygg bullfest :* | |
| emmylicious | 2009-05-18 22:59 | |
![]() | Jag har dock väldiga problem med läskflaskor. Ibland funkar det att ställa dom upp, utan att dom ramlar omkull, ibland inte, men när man lägger dom ner så rullar dom ju runt istället. Handlar jag fler saker så brukar jag "låsa fast" flaskorna, men idag t ex så köpte jag bara en flaska... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-05-18 23:00 | |
![]() | Bara en läskflaska! | |
| magga | 2009-05-18 23:01 | |
![]() | Folk som pratar i telefon när de kommer till kassan, utan att hälsa eller ens titta mot en! Och folk som slänger provade kläder på golvet i provhytten. Hallå slänger ni maten på golvet i mataffären kanske? Och kunder som vill ha massa massa uppmärksamhet just när man är ensam vid kassan och 10 står i kö. :P | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-18 23:02 | |
![]() | Jag blir irriterad över människor som parkerar sina j-a kundvagnar i mjölkdisken så att ingen annan kan plocka åt sig ens en j-a lättmjölk. Har dom körkort öht!?? | |
| emmylicious | 2009-05-18 23:02 | |
![]() | "Jag ställer upp alla paket på rad med rätt sida mot apparaten. Så tar den förbannade kassörskan/kassören och lägger ner varje paket då det är inscannat!" Men mjölken kommer ju ändå ramla omkull där bandet tar slut... | |
| emmylicious | 2009-05-18 23:02 | |
![]() | Ja, bara en läskflaska och det var inte Sockerdricka :) (OT, förlåt) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-05-18 23:04 | |
![]() | Sorry, tänkte just på sockerdricka och sommardäck. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-18 23:05 | |
![]() | Kan man inte hantera sin kundvagn har man inte på en affär att göra. | |
| Tommy 1979 | 2009-05-18 23:05 | |
![]() | Förra midsommaren hade vi precis stängt och larmat butiken, då det kommer en kund som skulle köpa chips. Hon mer eller mindre krävde att vi skulle låsa upp och larma av så att hon kunde få sina chips. Vänligt hänvisade vi henne till en Statoil-mack i närheten, men då började hon gnälla: "De är så dyra"! Vi var på vippen att ge henne en 5-krona bara för att bli av med henne.... | |