Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Van Kantig | 2009-05-23 15:14 | |
![]() | Otorligt. Jag stirrar, och rätt som det är gör hon en halvhalt och vänder om. Optisk villa eller? | |
| MusikarAxel | 2009-05-23 15:57 | |
![]() | Jag har kollat på henne säkert 20 olika gånger nu, ch varenda gång har hon snurrat moturs. Skuggans rörelse gör det omöjligt för mig att få det till andra hållet. Hur får ni det till medurs? | |
| MusikarAxel | 2009-05-23 16:02 | |
![]() | Dessutom ser man att hennes högra ben är framför det vänstra på ett ställe, och det betyder att hon snurrar moturs. | |
| sarla | 2009-05-23 16:05 | |
![]() | Min tant snurrar bara medurs. Kan inte få henne att snurra på annat sätt. | |
| sarla | 2009-05-23 16:09 | |
![]() | Yes, hon vände .. det var en lurig en | |
| Van Kantig | 2009-05-23 16:47 | |
![]() | vänder hon på riktigt? Jag tolkar det så. | |
| sarla | 2009-05-23 16:51 | |
![]() | Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag kan nu se henne snurra åt bägge hållen. | |
| tydal | 2009-05-23 17:01 | |
![]() | Förra gången det här var uppe så analyserade jag animationen. Hemligheten är att hon =inte= snurrar ett helt varv. Hon snurrar bara fram och tillbaka hela tiden. Ett halvt varv medsols, ett halvt varv motsols, osv... Men hjärnan förväntar sig att hon ska snurra ett helt varv och fyller i det som saknas. | |
| Van Kantig | 2009-05-23 17:17 | |
![]() | Jaha, så hjärnan tar en stund på sig att genomskåda att den halva snurren inte fullbordas. Och när hjärnan väl upptäcker det så börjar vi se det som att kvinnan snurrar åt andra hållet, som hon ju gör men inte mer än till hälften...coolt. | |
| plongen | 2009-05-24 21:13 | |
![]() | oavsett varför man tycker hon snurrar åt ena eller andra hållet så är det ju intressant. Jag menar, även om det bara är så att hon snurrar ett halvt varv, vilket jag f.ö. inte alls kan se (däremot har hon ganska stora tuttar och smal midja..), och sedan tillbaka, så är det ju spännande hur jävla svårt det är att se. Jag fick jobba fruktansvärt länge innan jag kunde se henne snurra motsols, och var tvungen att aktivt tala om för mig själv att "nu är benet framför" "bakom" etc. Tillslut gick det ju... Är alltså j*****t dominerad av ena hjärnhalvan, eller hur var det? | |
| skrabban | 2009-05-24 21:22 | |
![]() | först medsols sedan motsols och om man pekar med musen på henne så ändrar hon riktning. | |