Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 835

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Maja G2009-05-26 13:26
Antal inlägg: 10730

Fattar inte varför man måste ha med sig sin pojkvän på toa??
Undrar just vad min man hade sagt om jag hade bett honom följa med in på damernas??

Och det här med att knacka...Finns det något som retar mig mer än det? För sjutton, jag är färdig då jag är färdig, och då kommer jag ut...Kommer absolut inte ut fortare då någon knackar på dörren!

På tal om det så kommer jag ihår en episod från nedre tonåren..Var väl kanske 14 år och var på disco. Ja, jag var liiite berusad också måste jag erkänna..
Nåväl, jag satt på toa och någon knackade och knackade. Frågade vem det var och då säger en tjej:- Carina! Öppna för h*lvete!
Och jag svarar: Vilken Carina? Är det pisselisa Carina?
Carina svarar: FÖR H*LVETE ANNIKA ÖPPNA DÖRREN SÅ JAG KAN SLÅ IHJÄL DIG!!!!

Denna tjej hade kissat på sig på ett kollo och det spred sig naturligtvis ut över hela samhället. Jag är en som pratar först och tänker sedan så..

Kan väl säga att jag satt på denna toa inlåst i en timme minst, för jag var livrädd för henne.
Smög ut och skyndade mig hem och kröp ner under täcket.

kissed - Ej medlem längre2009-05-26 13:29
Antal inlägg: 3037

Jaa varför tjejkompis in på toan? Kan man väl lika gärna ha med sig killkompis eller pojkvän.

ppi2009-05-26 13:30
Antal inlägg: 1173

Har jag med en karl in på toa så är det definitivt för sex, att kissa och bajsa ihop är inte riktigt min grej.
Sen finns det trevligare ställen att bedriva otukt på än där folk dumpar inre otrevligheter.

Maja G2009-05-26 13:31

P.s jag tar inte med mig någon in på toa, varken pojk- eller flickvän...

ppi2009-05-26 13:31

Har jag med en tjejkompis på toa är det definitivt för sex, att kissa och bajsa ihop är inte riktigt min grej.
Sen finns det trevligare ställen att bedriva otukt på än där folk dumpar inre otrevligheter.

Zizzzi2009-05-26 13:41
Antal inlägg: 440

kissed - somliga ljudeffekter gör det ganska uppenbart om vad som försiggår.

Jag är också en ensamvarg på toa. Vill inte ha sällskap av NÅGON, och sex har jag faktiskt hellre helt öppet än inne på en snuskig restaurangtoa.

Gräddnos, du pajade nog hela hennes kväll.

kissed - Ej medlem längre2009-05-26 13:50
Antal inlägg: 3037

Ok Zizzzi då förstår jag:-)
Men man kan ju förstå att även det kan brådska. Nöden har ju ingen lag som bekant:-)

ppi2009-05-26 14:30

nörden har ingen lag.

pion ekrot2009-05-26 15:11
Antal inlägg: 3340

Jag knackar (eller snarare kollar handtaget) för att jag medvetet vill stressa på den som sitter där, därför att jag ibland blir egoistisk och otrevlig när någon annan står i vägen för mina akuta behov. Speciellt om det är en "osynlig" och därmed opersonlig människa som man inte vet vad den pysslar därinne med egentligen. Har jag stått i kö och sett personen före mig gå in så väntar jag mer snällt och tålmodigt. Men fort som fan ska det gå. ;)

pion ekrot2009-05-26 15:12
Antal inlägg: 3340

*"pysslar med därinne egentligen" låter nog bättre

Maja G2009-05-26 15:28

Zizzzi: Nä, det tror jag inte faktiskt. Hon var lite knepig redan då och jag har sett/hört henne på krogen och hon är lite "beddo" fortfarande...

Det är ju jag som har haft ett trauma ända sedan jag var 14...Har gått långa omvägar då jag har sett henne!!!

Måste erkänna att jag drar i handtaget till en toa, men det är för jag glömmer att kolla om det är upptaget eller inte..Det retar mig!

Mimikryp2009-05-26 18:02
Antal inlägg: 9057

Om jag sitter och bara utför mina naturbehov blir jag visserligen störd även om någon kommer och sliter i handtaget... Men som Miss_jk skriver, hellre då att någon kommer och drar i handtaget än att de knackar. Citat M_Gräddnos "jag är färdig då jag är färdig och då kommer jag ut". *nickar* Men kommer de och sliter i handtaget, då kan jag i alla fall koppla bort det och tänka att det är en idiot som inte ser att det är låst. Men knackar de jävlarna, då är de dumma... *morrar*

BiNo8 - Ej medlem längre2009-05-26 18:24
Antal inlägg: 3473

Har inte läst allla inlägg. Men jag kommer ALDRIG att fatta varför tjejer inte bara kan uträtta sin behov när dom är på toa utan det ska vara fnitter fnitter....och snack. Själv har jag faktiskt gått in på herrarnas 2 gånger hihi.

myran_64 - Ej medlem längre2009-05-26 18:58
Antal inlägg: 3157

asg @ Rooty..
Jag gör det jag ska, går alltid in ensam, tar alltid sista pappret och slänger upp dörren om någon knackar och ryter "Kan man faen inte få skit i fred" helst med brallorna/kjolen nere vid knäna... Sen får man ha muggen för sig själv, garanterat!!! :D

Själv går jag oftast på herrarnas om det är kö till damernas.. Mycket trevligare folk i den kön + att de inte fnittrar och sminkar sig, oftast i alla fall ;)
Sex på muggen??? Nja, nu för tiden är jag för ovig för dylika arrangemang men jag har gjort det en gång i min ungdom, på herrarnas.
Ack ja, den ungdomliga kärleken :D

Mimikryp2009-05-26 20:57
Antal inlägg: 9057

Visst, jag kan erkänna att jag haft sex på en offentlig toalett, men då tog vi naturligtvis herrarnas, för där är det ju aldrig kö ändå. *ler* Och det blev en snabbis. ;-) Och ingen varken knackade eller slet i handtaget. Vi hörde att det bara kom in en annan (man, antog vi), och han använde förstås en av de andra två (lediga) toaletterna. :-)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?