Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 832

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gimp2 - Ej medlem längre2009-05-28 10:23
Antal inlägg: 2385

hah

mitt hår tål allt
tror det är mer kemisk färg man ska vara försiktig med

gnill2009-05-28 10:34
Antal inlägg: 1942

den hennan som apoteket hade hade en massa tillstatser, den henna jag köper i hälsokosten innehåller inget annat än henna. Och det har ju använts under långliga tider i världen... Visst kan det säkert ge cancer, men så kan sex (cellförändringar på livmodern, har glömt vad de heter), och olika sorters makrstrålning, och magnetfält och... det som finns i våra apparater för attd e inte ska börja brinna och... ja, vad kan inte ge cancer förresten? Henna du håret, det gör jag, både snyggt och billigt. (min profilbild är från innan jag började hennafärga håret)

gnill2009-05-28 10:37
Antal inlägg: 1942

Hittade den här artikeln
www.aftonbladet.se/n...le 33418.ab
Det är alltså den svarata hennan som är farligast (som används till tatueringar ej hårfärg), och lawsonia (som kan ge cancer) finns inte med i alla hennapreparat ens.

le-lou2009-05-28 11:31
Antal inlägg: 17500

Jo jag färgade men fick obehagskänslor av trycket på skallen, det var HEMSKT tungt det hära..struntade i allt och sköljde ut efter en kvart, men gud vad färg det blev av bara en ynka kvart. Jag är - hm - röd. Och det är snyggt, så det lär jag fortsätta med. Ska köra längre nästa gång.

Gimp2 - Ej medlem längre2009-05-28 12:08
Antal inlägg: 2385

ojdå
den svarta verkar inte fungera direkt ändå så får ta vanlig hårfärg

men lite glans blev det iaf

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?