Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pensionären | 2009-06-02 15:02 | |
![]() | Nu kan du Mouche stänga tråden. | |
| Miss_jk | 2009-06-02 15:06 | |
![]() | Lite svårt att slänga ut/stänga av dem från verkliga livet bara. Har man bild så är det lite större chans/risk att någon känner igen en på stan och får man då mottaga hot så är det ganska förståligt att man väljer att ta bort sin bild och därmed bli en helt anonym värd. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:08 | |
![]() | Så pensionären, du kunde sökt i forumet innan du startade tråden. | |
| pensionären | 2009-06-02 15:12 | |
![]() | Miss_jk är detta en spelsaite eller? här verkar det som att folk som är spelvärdar dagligen utsätts för allvarliga hot? Stackars Odin då som är administratör. Tycker det du skriver är lite överdrivet. Polisen borde inblandas och det snarast. | |
| pensionären | 2009-06-02 15:14 | |
![]() | Ja Trashone, ska vara försiktig nästa gång jag startar en tråd, känns väldigt obehagligt att våra värdar och familjer dagligen utsätts för hot. | |
| Kadgar | 2009-06-02 15:16 | |
![]() | @pensionären - Ser du inte hur aggressiv miss_jk ser ut?, jag är rädd iaf.....om hon inte hade bild så kanske jag hade varit hennes bästis (nej det var inte ett personangrepp utan ett påvisande skämt) | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-02 15:18 | |
![]() | Alla stängs av om det uttalas hot och...de är lika fort tillbaka under annat IP. SÅ är den beska sanningen. Jag är ledsen om jag lät lite brysk och tvär men saken är den att jag, och säkert många av mina kollegor här, får just denna fråga många ggr per vecka och, åtminstone mina, förklaringar räcker/duger oftast inte. Jag ber som sagt uppriktigt om ursäkt för min hårda ton. Mouche | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:18 | |
![]() | Det sorgliga är att det inte är ett dugg överdrivet pensionären. Det händer dagligen i olika forum på nätet. Varför skulle betabet vara ett undantag? Och jag vet att en del har varit med om väldigt otrevliga hot så jag har all förståelse för att man inte vill ha sin bild här. | |
| Bitte - Administratör | 2009-06-02 15:36 | |
![]() | Jag kan bara hålla med om att INGEN ska måsta visa sig med bild, jag har själv haft profilbild till & från ,, har just nu ingen och detta pga div skitsnack och påhopp på mig, och jag är BARA en vanlig spelare här,, Bitte | |
| Miss_jk | 2009-06-02 15:40 | |
![]() | Pensionären: Det är bara att läsa vad Mouche skrev så ser du att det hänt, inte bara en eller två gånger. Som Kissed skrev: Det händer hela tiden överallt. Kadgar: Jag försökte bara se sådär kaxigt allvarlig ut på bilden... =) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:44 | |
![]() | kvasifråga...är väl ingen annan som tvingas ha bild, så varför värdarna? bara för att stilla sin egen nyfikenhet eller nåt annat fånigt. såå himla kul eller viktigt är det väl inte att "se vem man spelar med"...jag har mest min bild för att jag inte orkar ta bort den. | |
| pensionären | 2009-06-02 15:48 | |
![]() | Men snälla Bitte, jag och många andra har sett din profilbild i olika omgångar, vad är det för skillnad? du har samma namn både med bild och utan. Och Miss_jk som jag skrev tidigare ska alla hot anmälas till polisen dom kan hur snabt som helst spåra en IP adress, jag blir nästan rädd när jag läser om dom fruktansvärda hot som spelvärderna dagligen utsätts för, är nästan på gång att utreda detta, jag har bra kompissar inom polisen. | |
| pensionären | 2009-06-02 15:49 | |
![]() | Nu var inte frågan om vem jag spelar med: | |
| pensionären | 2009-06-02 15:50 | |
![]() | Ursäkta mina stavfel. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:52 | |
![]() | vad är frågan då? hur värdarna ser ut är väl tämligen oviktigt. | |
| Lill-IT | 2009-06-02 15:53 | |
![]() | Det är väldigt trevligt när folk väljer att ha en bild... *vill se bild på Mouche* ;-) ...men jag förstår så väl de som väljer att inte ha det. | |
| pensionären | 2009-06-02 15:54 | |
![]() | Läs mitt inlägg, mitt önskemål var att när man vänder sig till en värd, tycker jag att värden ska ha ett ansikte och inte en giraff. | |
| Bitte - Administratör | 2009-06-02 15:56 | |
![]() | >>>pensionären,, Visst jag ahr haft bild,, och många vet vem jag är,, eller tror sig veta,, men som sagt om du fått utstå det som jag fått på denna sida så hade du nog backat under perioder även du,, Jag har faktiskt funderingar på att byta nick och bli anonym just pga av skit,, E n värd en BRA värd som Mouche , har INTE samma möjlighet, att göra det om han ska vara värd,, Jag tycker att som flera skrivit så kan/ska det INTE finnas nått krav på bild,, Bitte snart anonym | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:56 | |
![]() | Kan man inte införa dresscode för de som har bild? Ingen får vara orange och alla måste ha tröja på överkroppen. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-02 15:58 | |
![]() | pensionären, värden har ju ett namn.. | |