Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildman | 2009-06-05 15:47 | |
![]() | Visst har du rätt Bitley, men jag skulle tro att det är lite olika för olika personer tyvärr... Så det blir inte rätt iaf... | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:47 | |
![]() | Jag tycker han verkar vara en riktig skitstövel om jag ska vara helt ärlig. Och JA jag tycker det är otrohet | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:47 | |
![]() | plumps: Eh ja? hur du tolkat det jag skrivit till tråkigt är lite förvånande. Jag trodde man tala om allt med sin partner. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:47 | |
![]() | (bostadsrättföreningen menade jag. eller hyresgästföreningen kanske. orkar inte ens hålla rätt på så tråkiga saker.) | |
| wildman | 2009-06-05 15:47 | |
![]() | Det är extremt naivt att tro att alla har samma syn på var gränsen för otrohet går utan att ens prata om det. Inte undra på att folk hamnar i konflikter.... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:50 | |
![]() | trashone: Ptja, man gör givetvis precis som man vill. Jag skulle tycka att det var en trist person som tog upp regler med mig. Antar att ni ser på det annorlunda inom BDSM/SM där regler kan ge en extra kick? ;) ;) | |
| inge_flyt - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:50 | |
![]() | Jag har då alltid tagit för givet att man respekterar varandra så mycket i ett förhållanda att det ska vara självklart att hålla fingrar, armar, munnen, hjärnan och resten av kroppen från annat än den man har ett förhållande med!! Men det klart, jag kanske är gammaldags! | |
| wildman | 2009-06-05 15:51 | |
![]() | Nej Inge, du är bara lite trångsynt ;-) | |
| wildman | 2009-06-05 15:52 | |
![]() | Inge, det där sa jag med glimten i ögat om du inte var med på smileyn . | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:53 | |
![]() | plumps: Grr, sluta missförstå med flit och reta någon annan stackare idag som inte skall storstäda strax. :P | |
| wildman | 2009-06-05 15:53 | |
![]() | Skämt åsido, jag står faktiskt fast vid att det är viktigt att diskutera. Folk har faktiskt mer olika syn än vad man akn tro. Det den ene ser som otrohet eller svek kan vara normalt för den andre. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:55 | |
![]() | Jag håller med wildman där. Diskutera, inte lägga fram regler alltså ;) | |
| wildman | 2009-06-05 15:56 | |
![]() | JA självklart så diskuterar man så man vet var den andre står, sen får man ju agera därifrån. Det handlar ju inte om att fastslå en lista med paragrafer... Rätt där trash. | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-06-05 15:57 | |
![]() | Nej, det tycker inte jag. Även om man är ihop med en partner, så äger man inte varandra. Man måste få umgås och ha sällskap även av andra människor. Förresten, jag efterlyser definition på begreppet "otrohet". Var går gränsen i största allmänhet? Hela begreppet klingar lite medeltid. Är "otrohet" ett avtalsbrott? Då är man ju inte vara "otrogen" mot någon, som man inte har lovat vara trogen till. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-05 16:01 | |
![]() | Okej, det kanske funkar för er. Jag skulle på fullaste allvar inte diskutera regler då det bara skulle få mig att minnas skoltiden. | |
| inge_flyt - Ej medlem längre | 2009-06-05 16:04 | |
![]() | Vad då? Måste man skriva kontrakt för att ha ett förhållande? I min värld är man inte med någon annan om man är med en speciell person. Förstår inte vitsen med det! Återigen: om man inte är nöjd med det man har, alltså inte kan låta bli andra, så ska man vara singel! | |
| Mickeman | 2009-06-05 16:05 | |
![]() | Bara läst lite i början, och det första så klart! Tycker det är genomruttet, plus att han försöker dra ner fler i det träsket. Stor lögn, jag har aldrig lockats av att hålla på att fråga om folk kan skicka bilder och annat. Pinsam nivå på tjejerna som skickar, och ännu värre killen som gör det. Borde nästan vara olagligt, betoning på nästan. Finns dem som verkligen vill göra det så då kan man ju inte säga ngt. Men jag tror majoriteten inte gör det!!! Lämna packet! | |
| wildman | 2009-06-05 16:07 | |
![]() | Vinterresa, helt rätt. Klart du inte kan vara otrogen mot någon som du inte lovat något. Men dom flesta anser nog att dom lovat varandra trohet när dom är "ihop". Problemet är väl just i gråzonen av det allmänheten definierar som otrohet. Det kan ju vara just sådant som flirtande och cybersex och sexsnack på internet. Där har många väldigt olika åsikter. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-05 16:11 | |
![]() | Säger sig självt att han verkligen sett till att hålla det här hemligt, självklart har han känt att han sviker henne och detta även helt medvetet. Som ett slags hämnd - kanske för det förändrade sex- och kärlekslivet som kan uppstå under en graviditet. Jag vidhåller att det är ynkligt. | |
| dragabol | 2009-06-05 16:16 | |
![]() | Otrohet - vet inte om det är rätt ord men omoget och korkat att iallafall ljuga om det.... vill han hålla på så låt honom men skaffa dig hellre ett eget liv du trivs med så kan han ha de där tjejerna som han vill i mail o telefon. det där med regler verkar skitkorkat, man borde ha någon form av samförstånd och lika uppfattning, snacka om saker bör man nog göra, dock helst innan ungarna börjar ploppa ut. Man kan ju inte skriva kontrakt - var o en gör som den vill o tar konsekvenser | |