Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2009-06-11 02:06 | |
![]() | Spindlar är min största fobi.. Stod som förstenad o grät av rädsla i en halvtimme en gång när en stor spindel hade ockupperat utgången från tvättstugan. Är inte rädd för att de ska göra mig illa, utan ogillar mer tanken på att de ska hoppa på mig och inte gå att få bort. Sen är andras tandborstning VIDRIGT! Hur det låter, hur skummet kommer ut ur munnen..... Ändå borstar jag själv tänderna 4 ggr om dagen.. ;) | |
| LadyZara | 2009-06-11 03:00 | |
![]() | Förresten... ska rubriken vara knasig fobiker eller knasiga fobier? Sådant som stör mig att inte veta. | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:34 | |
![]() | Kjempegrejt skrev döden. Den är jag också skräckslagen för, därav min flygrädsla som ju bara bottnar i att vi ska störta och dö. Statistiskt sett mer farligt att köra bil till jobbet än att flyga till Långtbortistan men fobier tar ingen hänsyn till vare sig statistik eller förnuft. För att få bort en fobi är ett bland de bästa sätta sätten med konfrontationmed hjälp av dom som kan. Speciellt om fobin hindrar en att leva ett obehindrat liv. Att inte våga springa i skogen måste ju vara ett hinder, eller inte våga gå från tvättstugan för att det står en spindel i vägen. Komiska situationer om man ser det bildligt men mindre komiskt för den som har fobin. Andras tandborstning var intressant. Jag kan inte heller med när någon går omkring och borstar tänderna...då får jag gå i väg, det kryper längst hela ryggraden av obehag, tycker dessutom att man kan göra det med stängd dörr på toa, det är liksom ett privat ljud. Likaså folk som smackar och låter när dom äter....brrrrr. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:42 | |
![]() | Jag lider av Fobi för långa ord Hippopotomonstrosesquippe daliofobi Haha nä det gör jag inte avr bara kul Sprutor däremot inget kul | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:47 | |
![]() | www.hypnosfiler.se/fobier .php På engelska men ändå | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:50 | |
![]() | Kanske ingen fobi men brukar undvika brunnslock | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:51 | |
![]() | Det finns ju en massa saker man tycker är obehagliga som inte direkt kan kallas fobier men som kan vara obehagliga ändå. Tandläkarskräck t ex...är det obehg eller fobi? | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:54 | |
![]() | Dentophobia - Fear of dentists. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:57 | |
![]() | Jag svskyr buktalare kanske ingen fobi men usch hatar dom | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:19 | |
![]() | Skulle aldrig kunna greja med andras fötter, speciellt inte om dom är riktigt ovårdade. Mjäll på som ligger som en vinterdriva på en del axlar och också en rysare. Fast det räknas nog inte som fobier...vad mycket jag tycker är otrevligt när jag tänker efter. Dumt att tänka efter kanske. Brevbärarfobi har jag i allfall. Brevbäraren är ett hot mot mon plånbok! | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:28 | |
![]() | www.hypnosfiler.se/fobier .php sjukt kul men även skrämmande vad konstiga fobier det finns | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:28 | |
![]() | Ophidiophobia - Fear of snakes | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:29 | |
![]() | Papaphobia - Fear of the Pope. den ska jag börja utveckla nu ska ta ner mina bilder på Benedictus den sextonde | |
| o6uoW | 2009-06-11 11:46 | |
![]() | Jag är rädd för att träffa folk i trappan, därför springer jag så fort jag hör ljud. Paniken verkligen stiger till maxnivå i dessa lägen,.. | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:47 | |
![]() | Härligt att läsa...jag kanske trots allt inte är så knäpp? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:49 | |
![]() | Har utvecklat en fobi mot folk som jobbar med fel yrke. T.ex hurtbullar som chefer, glada positiva naiva inom psyk mm. | |
| o6uoW | 2009-06-11 11:49 | |
![]() | Haha nää sen e jag rädd för spindlar, kryp och t.o.m pappalångbenisar, allt som kryper å flyger USCH, sommarn e hemsk för mig och jag kan inte sova om nätterna för de kryper över hela mig | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:51 | |
![]() | Hippopotomonstrosesquippe daliofobi Fobi för långa ord vad ska man säga motsätter sig själv lite har man fobin så kan är man rädd för att säga vad man har för fobi | |
| LadyZara | 2009-06-11 12:22 | |
![]() | Har en vän som har fobi för badrumsgolv. Hon har vid ett flertal tillfällen bokstavligt flugit ut ur mitt badrum de gånger jag glömt lägga dit en badrumsmatta när hon kommit på besök. Det måste va riktigt jobbigt att ha en sån fobi. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:44 | |
![]() | Den värsta jag har måste vara hundfobi, vedervärdiga djur. Endast med hjälp av alkohol känner jag mig trygg bland hundar. | |