Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 008 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emsut | 2009-06-23 07:46 | |
![]() | om jag vann 119 miljoner. så skulle jag vara rik.. | |
| Uffetjur | 2009-06-23 07:47 | |
![]() | jag skulle satsa några kronor på utsatta män | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-23 08:46 | |
![]() | hade väll vart bättre om 119 personer vann 1 miljon var. 119 miljoner är så äckligt mycket pengar så de hinner man väll för fabian inte göra av med under sitt liv. Jag anmäler mig frivilig att ta 1 miljon av de 119 :) | |
| agre | 2009-06-23 09:11 | |
![]() | Dammen! Håller fullständigt med dig om det underliga i att inte vilja hjälpa sina medmänniskor istället för en massa djur. Naturligtvis ska djur ha det bra, men det borde faktiskt också människor; sjuka, gamla, arbetslösa, krigsskadade, misshandlade, osv..... Förstår inte riktigt detta enorma djurengagemang som många har......nästan intill absurdum! | |
| 1stclassriot | 2009-06-23 09:20 | |
![]() | en bekant sa till mig en gång att få människor av de som säger att de skulle skänka till välgörenhet, skulle verkligen göra det om de vann... | |
| Memmo | 2009-06-23 09:41 | |
![]() | -Bygga ut huset -Köpa en till bil -Lösa in studieskulderna -Ge bort pengar till vänner och familj -Resa -Ge till välgörenhet -Köpa en ny garderob -Köpa en prästgård i norrland och starta B&B | |
| mijand | 2009-06-23 09:45 | |
![]() | Bygga ett schysst funkishus på ett lugnt ställe och skaffa en grym stereo och lyssna på bra musik högt. | |
| Exodia - Ej medlem längre | 2009-06-23 10:13 | |
![]() | investera i aktier och dubbla mängden av kronor, här kommer tre ordspråk: myntet är runt. och, ensparad slant är en tjänad slant. och, varje femtiolapp är en potenniell miljon | |
| nettan23 | 2009-06-23 10:20 | |
![]() | Ta med familjen ut och resa, köpa en gård med massa djur, dit stadsungdomar/barn skulle kunna hälsa på, på helgerna, eller att vi skulle ta emot dem som foster/helgfamilj. | |
| edwartz - Ej medlem längre | 2009-06-23 10:59 | |
![]() | skulle jag veta att pengarna säkert kom fram o användes på rätt sätt hade ja skänkt bort det mesta av dem, tex barncancerfonden osv | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-23 11:01 | |
![]() | Jag skulle bo kvar här. Mitt liv är dedikerat till att sprida glädje. | |
| frizzante | 2009-06-23 11:22 | |
![]() | Jag skulle också satsa på djuren: jag skulle köpa ett bättre gevär så att skatjävlarna dör, och inte bara skadeskjuts. (Fåglarna, inte idioterna som åker skateboard. Kanske de också, men det finns inte så många här.) Och när jag har skjutit alla skator i Sverige så åker jag till Danmark och fortsätter där. Skata på danska heter "husskade". Som "Skada på hus". Så sant. | |
| -Nephelia- | 2009-06-23 11:44 | |
![]() | Jag hade skänkt en stor del till ett speciallt forskningsprojekt, för resten hade jag köpt mig ett hus, byggt en studio och köpt en massa instrument. | |
| Finlirare - Ej medlem längre | 2009-06-23 12:15 | |
![]() | skaffa en kajak | |
| Sangria | 2009-06-23 12:46 | |
![]() | Hoppas på en storslagen begravning...... | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-23 13:39 | |
![]() | Man får ofta reaktioner på sitt val att vilja hjälpa djur. Jag har varit med i djurskyddet sedan sju års ålder, mitt eget initiativ redan då. Det är helt enkelt något jag alltid velat. Jobbat aktivt och ideellt på olika sätt och även skänkt en del pengar. Har fadderdjur. Många gånger fått frågan; varför hjälper du inte människor istället? Vem har sagt att det ena måste utesluta det andra? Det intressanta är att när man frågar de människor som ifrågasätter ens arbete för djurskydd vad DE gör för att hjälpa människor, så har de sällan något svar. Inga fadderbarn. Inget ideellt arbete för att hjälpa. Bara synpunkter på var JAG borde lägga mitt engagemang, min tid och de slantar jag anser mig ha råd att avvara. Nu säger jag inte att det är så just här. Men genom livet har det ofta varit så. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-23 13:42 | |
![]() | känner igen de där Safflor..å just det att varför måste de ena utesluta de andra? å de att då man frågar vad dom själva gör så får man inte så mycket till svar... jag har iaf ett fadderbarn=)han har precis slutat skolan!! | |
| BrottArne | 2009-06-23 14:14 | |
![]() | Nä jag vet inte vad jag skulle göra, 119 miljoner är väldigt mycket pengar. Skulle nog ge bort ganska mycket av pengarna, samt flytta utomlands och starta en bar och leva gott. 119 miljoner betyder ju aldrig mer jobb (skönt) | |
| apbur | 2009-06-23 14:18 | |
![]() | Köpa kärnvapen. | |
| Dyslekso | 2009-06-23 14:26 | |
![]() | Bygga ett lyxigt skyddsrum. :) | |