Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade28
Mobilspel
Pågående20 024

Forumkategorier

Användare Inlägg  
moa_star2009-06-27 14:18
Antal inlägg: 17

Hade en tollare som inte kunde simma men det var inget som stoppade henne ändå. Hon kastade sig gladeligen i från bryggor ner i vattnet och jag hade hjärtat i halsgropen varje gång för hon var mer under vattnet än över när hon simmade..

inge_flyt - Ej medlem längre2009-06-27 19:05
Antal inlägg: 143

Jag har fyra hundar och tre avskyr vatten och börjar paddlar med tassarna bara man håller dom över vattnet!! Ser ganska kul ut i och för sig, men man känner hur stela och desperata de blir när man lyfter dom från bryggan. Den sista hunden går i vattnet och simmar om man själv simmar ut och lockar på henne, men annars går hon bara ut och sparkar lite och dricker...
Min gamla hund simmade som en fisk och dök efter stenar om man kastade i dom! Hon kunde gå på botten och lukta sig fram till rätt sten till och med!

lejonmix - Ej medlem längre2009-06-27 19:06
Antal inlägg: 2692

hundar är bäst

lejonmix - Ej medlem längre2009-06-27 19:07
Antal inlägg: 2692

SÖTASTE namnet på en tråd någonsin

le-lou2009-06-27 23:00
Antal inlägg: 17500

jag skulle aldrig ta en hund och släppa den på djupt vatten, även om du är där och kan fånga upp så kan en sån grej sätta spår i hunden och sen vill den aldrig aldrig gå nära vatten igen. Försök locka ut hunden självmant istället, vill den inte så skippa badplanerna och håll er på stranden istället :)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?