Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 20 |
Mobilspel
Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 16:55 | |
![]() | ta av dig solbrillorna förstås. | |
LillMumlan | 2009-06-29 16:59 | |
![]() | Det finns väldigt många som enligt mig är väldigt vackra i ansiktet, men jag tror inte att det är någonting dom lider av, det är heller ingenting som är direkt störande enligt min mening! Personligen så ser jag hellre att någon ser mitt ansikte än någon som dreglar åt mina bröst. Som sagt så är bröst någonting som är eggande och sexuellt, liksom rumpa! Det är väl inte för inte porrmagasin pryds av en storbystad kvinna, eller? | |
UlfTjur | 2009-06-29 17:01 | |
![]() | tycker det är sjukt med stora bröst - speciellt när dfom är fyllda med implantat tacka vet jag en läcker rumpa att dreggla över | |
LillMumlan | 2009-06-29 17:01 | |
![]() | Tja vad ska jag säga Larvbrud... Ditt nic är ju klockrent...! | |
The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:01 | |
![]() | Personligen skulle jag inte störas av bara bröst på badhuset. Kanske skulle jag titta till en extra gång på ett par fina bröst, men jag skulle knappast bli vilt exalterad. Vad gäller mindre fina bröst skulle de inte heller bekomma mig att få på näthinnan. Vi är alla skapta olika, och ingen är perfekt. Det är klart att i den bästa av världar skulle alla acceptera sina medmänniskors val, och då skulle spritt språngande nakna människor bada tillsammans med toplessbrudar, kvinnor i blommig baddräkt och ynglingar med kalsonger innanför badbyxorna. Så långt har vi emellertid inte kommit ännu. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:02 | |
![]() | LillMumlan: Då kan väl de med små bröst få gå topless i alla fall? Hur vet du att det inte är jobbigt att vara snygg i ansiktet? Jag har hört att man har svårt att nå fram med det man säger och inte blir tagen på allvar. Om folk av det motsatta könet blir kär i en hela tiden kan det bli svårt på jobb och så. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:03 | |
![]() | igen har en intressant tråd blivit utseendefixerad.. | |
The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:04 | |
![]() | Larvbrud, dina inlägg är hyfsat off topic i en tråd med namnet "Toplessfrågan". | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:05 | |
![]() | Larvigt. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:06 | |
![]() | Hurså? Topless kan ju vara att vara utan burka för någon? En del kanske känner att det är tvång med tröja och bikini. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:09 | |
![]() | Behåll överdelen på då. Ingen tvingar dig att besöka badhus eller stora badplatser öht. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:11 | |
![]() | Precis mommes, det kommer ju råda valfrihet, precis som det gör för män nu. Jag tycker däremot att män ska ha tröja på sig på stan då jag är lite känslig i min sexualitet och inte vill bli avtänd av fula män eller upptänd av snygga män hela dagarna. | |
UlfTjur | 2009-06-29 17:13 | |
![]() | och du tror det är accepterat att män kan välja att bada med eller utan badbyxor på ett badhus... som du säger när du påstår att det är valfritt för män | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:15 | |
![]() | Jag tror inte det är förbjudet att bada i baddräkt om man är man, dvs dölja sina håriga tuttar. Är det det tar jag tillbaka det jag skrev. | |
luckysperm - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:21 | |
![]() | Men då kan vi nog ajournera dagens stämma, och klubba igenom att barabröstrevolutionen är ett steg närmre den välartade samhällsomvandlingen. Länge leve den befriade mänskliga kroppen! Leve den! Och ni som stretar emot... Är det päls ni vill ha eller? Är det det? Och en svans mellan benen? Nej....Länge leve den mänskliga kroppen! Fet som ful, vacker som snygg! | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:21 | |
![]() | :D :D | |
UlfTjur | 2009-06-29 17:23 | |
![]() | smileys för dubbla d-kupor... Klädsel bör väl anpassas efter miljö och situation | |
The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:25 | |
![]() | Klädkoden är ju en norm som en majoritet av folket har enats om. Till exempel om du går naken på stan blir du troligtvis snart omhändertagen av lagens långa arm och ställd inför skranket åtalad för förargelseväckande beteende. Sedan finns det då gråzoner. Många tycker att det är fel att gå på restaurang och i affärer med bar överkropp (män) eller bikiniöverdel (kvinnor). Dock finns det ingen lag som förbjuder detta, utan det är näringsidkarna som i så fall får ha sina egna regler och önskemål kring detta. Om vi återgår till toplessfrågan torde samma resonemang gälla där. Det är upp till ägarna av varje enskilt badhus att bestämma om de vill tillåta toplessbadande. Det samma gäller ju nakenbad. Gillar man inte att se toplesskvinnor eller naturister gör man klokt i att söka sig till ett annat badhus. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:28 | |
![]() | The Rob: Ja men precis som i andra länder där kvinnan tvingas täcka fler delar av kroppen är det män som haft bestämmanderätten även om det på senare år har blivit mer jämställt. Kvinnor hade ju inte ens rösträtt förr. | |
UlfTjur | 2009-06-29 17:29 | |
![]() | dagens feminism verkar gå ut på att kvinnor försöker överträffa männens kukighet när kommer sans och balans in? | |