Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 99 |
Mobilspel
| Pågående | 19 874 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-07-02 22:45 | |
![]() | Jaa det har jag bestämt... jag ska ha en trädgårdsmästare. En kvinna mellan 30-35 år... som gärna får gå i bikini hela dagarna *s*.. jag har själv inte gröna fingrar så hon får gärna göra min trädgård fin | |
| mrperfect | 2009-07-02 22:51 | |
![]() | Kök: Köksö, stort kök så att man kan vara flera om att laga mat, gourmetklubben skall få plats Vardagsrum: Tre soffgrupper, den största med plats för 15 personer, bl a en svängd soffa och två soffbord, fontän med gulr´dfiskar som är nersänkbar Sovrum1: TV i taket, löper på skenor så att man kan ha den framför sig på väggen, en automatisk anordning m fjärr flyttar TV:n, anknytning till Badrum 1 och Badrum2 så att man har "var sitt", Jacuzzi i den ena, dusch i den andra Sovrum2: Endast anknytning till Badrum 1 Salong: ena kortänden har en höj och sänkbar del där min Steinway står, I taket sitter kanonen till hemmabion, en liten soffgrupp men många stolar , öppen spis i andra änden vid soffgruppen Biblioteket: böckerna står på relativt låga hyllor: under 1.20. Ovanför hänger min tavelsamling i dubbla rader. Källaren Gym: bordtenmisbord och matkällare Östra flygeln_ Plats för bilsamlingen; Koenigsegg samt Ferrari ingår i samlingarna , + min första cykel :) Uteplatsen: inglasad så att man slipper skopa bort löv från poolen Det får räcka, jag tycker inte det skall vara allt för påkostat. | |
| Phaléne | 2009-07-02 22:53 | |
![]() | mrperfect vilken kåk du =) | |
| UlfTjur | 2009-07-02 22:54 | |
![]() | ska skaffa mig en husbåt | |
| Lillot | 2009-07-02 22:58 | |
![]() | Stort kök m öppen spis. Hyra in Thomas och Simon. Men framför allt, en stor utbyggnad med stor pool så jag kan börja varje dag med en simtur! | |
| Ässät | 2009-07-02 23:03 | |
![]() | Näe ärligt så tycker inte jag att Thomas och Simon har bra smak.. jag tycker oftast att alla dom där inredningsprogrammen har för grilliga grejer för sig.. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:05 | |
![]() | Varför måste man vinna pengar för att få ihop till ett hus? jag skulle hellre betala det cash. Men visst, en fin verkstad skulle jag vilja ha och en riktig öppen spis som man kan elda i för jämnan. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:06 | |
![]() | Jag gillar inte heller Thomas och Simon. De har så strikt lite engelsk stil som inte går hem hos mej i alla fall. Jag tycker jag har bäst stil,,den går hem hos mej:-) Jag ville bli inredningsarkitekt men fick lägga ner de planerna när jag fick reumatism:-( | |
| Ässät | 2009-07-02 23:06 | |
![]() | Men nu är det jag va..som har skapat tråden va.. och nu har du vunnit pengar va..så sätt igång nu va *s* | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:08 | |
![]() | Om man vinner pengar kan man väl för bövelen betala det cash? Hus strax utanför Sthlm i vilket skick som helst, eller en Skånelänga vid Österlen eller Höllviken i vilket skick som helst. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:09 | |
![]() | Det kanske är så risotto att de flesta människor inte kan köpa sitt drömhus utan mer ett hus som man har råd till i så fall. Å drömma fritt är skitkul tycker jag | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:10 | |
![]() | Inredning? Hm...Afrikanskt, Indiskt och det ljusa nordiska får vara tema. (Svårt att bestämma mig - måste se huset innan jag kan se inredningen tror jag) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:12 | |
![]() | Skånelänga är bland de finaste hus jag vet, min moster har en sån med tun ingärdat av stall och flyglar. Det ligger längst ner på Österlen. Ja ja hur mycket har jag vunnit då? fick ett mejl här om dagen där det stod att jag genom min e-postadress hade vunnit 1,200,000,00 pund eller nåt i den storleksklassen. Skulle bara mejla lite info om mig och mina konton så skulle jag få stålarna. | |
| Ässät | 2009-07-02 23:13 | |
![]() | haha Risotto och det gjorde du naturligtvis *s* Ja du har vunnit massa pengar..så pass mkt att du nu kan välja fritt precis vad du har drömt om att köpa | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:16 | |
![]() | Ja visst gjorde jag det, skulle inte du ha gjort det? Det konstiga är bara att det jag hade på kontot sen innan är borta, kanske är det baar en avgift de tar för att föra över pengarna. Alla ska ju ha pengar nu för tiden så det är väl inte mer än rätt att de tar en nätt summa på 10,000 för att ge mig de andra stålarna. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:17 | |
![]() | Hm..en husbåt vore inte heller så dumt. Jag vet t.o.m precis var jag skulle ankra den. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:19 | |
![]() | Köket skall vara stort och gärna i lite äldre stil, typ franskt om det säger något :P Vardagsrummet ska också vara stort och ha en jättestor soffa så jag får plats med alla mina vänner (som jag skaffar för att fylla soffan). Ingen tv här inne dock, mitt vardagsrum är för entertaining och tea parties. Helt seriöst. Jag tror jag var en societetsdam i mitt förra liv. Men förutom de självklara rummen ska jag ha filmrum, spelrum, poolrum, bastu, gym och ett jättestort rum till mina kläder med fåtöljer och speglar, typ som i en klädaffär. Jag vill inte ha för många sovrum eftersom jag är alldeles för lat för att städa så mycket, så tre räcker. Sovrummen ska ligga så privat som möjligt, absolut inte vägg i vägg med varandra. De ska dessutom ha varsitt badrum så man slipper spring i hallen om nätterna. Oooh, vinkällare kanske skulle vara nice att ha, så har jag en hobby att syssla med när jag inte volontärarbetar. Stilen i huset ska vara clean, men ändå inte minimalistisk. Vackra och rustika möbler i lite mörkare träslag blandat med ljusa textilier, orientaliska mattor, snittblommor i vackra vaser... osv. Klassiskt, helt enkelt. Utanför huset ska det finnas en stor altan i söder där jag kan ligga och steka och en pool där jag kan svalka av mig dagar som denna. Gärna en lite större pool så jag kan simma några längder på morgonen. Trädgård behöver jag ingen, det räcker med en liten plätt och nån buske. Möjligtvis ett litet grönsaksland med potatis och jordgubbar. Vad mer? Tennisplan, fotbollsplan, brygga ner till sjön... :P | |
| Ässät | 2009-07-02 23:20 | |
![]() | Ne precis Risotto..du får nog dom andra pengarna imorrn, bra gjort!! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-02 23:22 | |
![]() | Jag köper mig nog ett chateu i Skåne med tillhörande jaktmarker där jag fritt kan skjuta kron, dov, rå och vildsvin. Lite fågel och hare kan också vara trevligt. Att aldrig mer behöva jobba för brödfödan antar jag är underförstått och då ska jag satsa på mig och mina nära och bara göra det som är kul. Jag vill ha ett stort bibliotek, ett rymligt kök och en fin matsal med möblemang i massiv oljad ek. Vinkällare i en underjordisk grotta med naturlig källa vill jag också ha. Där kan man supa till med polarna och berätta rövarhistorier för varandra nätterna igenom. Kruxet är bara att de andra oftast själva har varit med då rövarhistorien utspelade sig så det blir som oftast annars mest knäppa nostalgitrippar, men vinet är gott! | |
| Ässät | 2009-07-02 23:26 | |
![]() | då bjuder du hem oss betapetare så kan du dra dom där rövarhistorierna för oss :D | |