Spelrum
| Giraffen | 59 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 95 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Palini | 2009-07-07 15:11 | |
![]() | Okej, häftigt att man minns såna viktiga händelser som besök inne i valkaféer, men tycks glömma allt annat man lärt sig under livet. Det är ju synd, nu måste man ju börja om från början varje gång. Jag menar hur ofta har man användning för att hitta i nåt kvarter på Gotland? | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-07-07 15:29 | |
![]() | Jag har m h a hypnos återvänt till ett tidigare liv. Tyvärr dog jag i det livet som barn. Jag har avsikt att göra en sådan regressionsanalys under hypnos fler gånger och uppleva flera av mina tidigare liv. I det liv, som jag återvände till, var jag barn under krigstid och brann ihjäl på ett emigrationsläger. Jag har under hela mitt nuvarande liv haft svår rökallergi, men efter att jag fick möjligheten att återvända till det förut nämnda tidigare livet försvann allergin. Jag kan numera elda i öppna spisen, stå vid utegrillen och grilla samt vistas i närheten av rökare. Det var helt omöjligt före tidigare- liv -upplevelsen. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-07 15:45 | |
![]() | Jag läste någonstans för ett tag sen att det man är tex rädd för i detta livet kan ha någonting att göra med vad man upplevt i ett tidigare liv. Usch jag som är livrädd för hajar, jag kanske blev dödad av en haj i ett tidigare liv då:) Sen mår jag illa när jag tittar på filmer som handlar om 1300 talet, konstigt..kanske levt då:) | |
| Jobbar | 2009-07-07 15:45 | |
![]() | Jag såg också valen på 70-talet - i Härnösand. Helhäftigt | |
| mantella | 2009-07-07 16:46 | |
![]() | Absolut att jag tror. Naturen slösar inte med något. Allt återanvänds. Löv blir mull som sedan ger näring igen till nytt. Vattnet är samma sen urminnestider osv. Så varför slösa på själar. Ibland möter man människor man gillar på en gång utan att ens ha sagt halv sju till dom. Lika som man kan ogilla någon lika snabbt. Detta händer inte speciellt ofta. Men när det händer tror jag det är två själar som mött varandra förr på ett eller annat vis som påverkat dom mer intensivt. Men så tror jag oxå på tomten. Tror man inte så dyker han heller aldrig upp. | |
| eeistan | 2009-07-07 16:55 | |
![]() | Var och en är salig i sin tro men tyvärr finns det inga övernaturliga händelser bevisade vad jag vet. Oavsett detta så kanske man får veta ett och annat när man dör isåfall har man ju faktiskt något att se fram emot;/) skickar fakturan. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-07 20:13 | |
![]() | Glöm inte bokföringen och revisionen, eeistan. | |