Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-07-10 19:59 | |
![]() | snakeeye - "hmm de där tankarna kan nog dyka upp lite närsom. Själv hade jag min enda(än så länge) vid 25." ha tålamod. snart dyker det nog upp en till :) | |
| apbur | 2009-07-10 20:01 | |
![]() | Haha, jag reagerade också på det. Tänk att komma ihåg att man bara haft en tanke om en viss sak! | |
| Teppy | 2009-07-10 20:02 | |
![]() | Jag tänkte mycket också på det, men dessa dagar kommer när allt det är aktuellt :) Njut av livet så kommer det komma tillslut :) | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:07 | |
![]() | det blir aldrig som man tänkt sig oavsett men drömmar är bra att ha för då har man något att kämpa för. det är värre när drömmarna tagit slut. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:14 | |
![]() | Herregud ja, ångest! Alla mina vänner har flyttat ihop med sina pojkvänner, förlovat sig eller skaffat barn och de är 89:or. Själv är jag 88:a och känner mig så jävla stuck, så jävla misslyckad. Det känns som att de lever det livet jag vill leva... Har varit tillsammans med min pojkvän i över tre år, till skillnad från vännerna som är inne på sitt första med sina. MAX! Ändå är jag inte förlovad fastän jag så gärna vill och det där med att flytta hemifrån känns så fruktansvärt omöjligt just nu... Orka =/ | |
| Tess 08 | 2009-07-10 20:19 | |
![]() | Jag är 34, utbildar mig NU till ett yrke jag vill ha. Har gjort det mesta i "fel" ordning med barn först, sedan eget boende (nej, vi flyttade till eget boende innan ungen föddes) sedan ströjobb, jobb, fler barn, hus osv... Varför i hela friden ska allt vara så Svensson??? Mitt liv (och övriga familjens) är helt ok FAST jag lyckats göra allt åt ett annat håll än så som många tycker... Minstingen är 5 år, älskar dagis och är där när jag pluggar, nu jobbar jag och i januari har jag pluggat första etappen klart, sen kanske det blir vidareutbildning... Och tänk på att det inte gör något om det blir lite fel. Det mesta går att fixa på ett eller annat sätt... | |
| fåntrattis | 2009-07-10 20:21 | |
![]() | Och även om man inte hade flyttat till eget boende innan första barnet hade fötts hade det inte heller varit heltokigt. | |
| Felixy | 2009-07-10 20:25 | |
![]() | Tess > "Varför i hela friden ska allt vara så Svensson??? " det behöver det inte vara???? Alla hakar upp sig på det! Dom flesta vill inte ha det svensson.. men det är det jag önskar mig i framtiden? ;p Och alla har ju olika åsikter om vad en "svensson familj" är. | |
| åskarl | 2009-07-10 20:29 | |
![]() | 23 år, singel och barnlös och livet ligger framför dej som ett oskrivet papper. eller kanske det heter som en tom skärm nuförtiden.? och kris...? hmm.. kommer säkert många gånger då du önskar dej tillbaka till just den här tiden. men tills dess är det onödigt att grubbla och oroa dej. när livet så småningom summeras så är det alltid den som haft mest kul som vinner. njut av tillvaron, man vet aldrig hur länge den varar.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:51 | |
![]() | Själv är jag på döhalvan som det kallas och någon kris har jag inte märkt av. Väntar på mitt första barnbarn i dagarna och livet har inte varit en dans på rosor precis, men tre underbara söner fick jag och det prisar jag högt. Visst kommer svarta tankar ibland och då blir jag introvert men får jag bara vara ifred så kommer jag tillbaka. Men min livsfilosofi är att aldrig se i backspegeln utan ta vara på varje dag.Man vet aldrig vad sm händer. Försöker leva som att varje dag vore den sista. | |
| LillMumlan | 2009-07-10 21:03 | |
![]() | Jag känner absolut igen mig. Numera är jag dock sambo med Han med stort H. Vi bor i ett helt underbart område som mestadels består av barnfamiljer. Vi har båda varsitt jobb som vi trivs med. Allt är ju med andra ord helt fantastiskt! Men sen har vi ju kommit dit där vi börjat prata om barn, och båda har väl egentligen börjat längta... Men kan vi få barn? Det är den frågan som ständigt gnager... Jag har struma och har haft i ungefär sju år. Om det kan påverka har jag fått olika information om. Men vad jag förstår så kan det försvåra en graviditet. Vi har sedan årsskiftet skippat preventivmedel, men ännu ingen graviditet... Men den som lever få se! Efter "bara" sex månader kan man ju inte ge upp! | |
| Genie - Ej medlem längre | 2009-07-10 21:22 | |
![]() | jag grubblade sönder mig själv mellan 22-28 år, sedan fick jag insikt och har sedan dess låtit livet bli som det blivit. så nice =) | |
| trollflöjt - Ej medlem längre | 2009-07-11 13:39 | |
![]() | Oro och grubbel är kroppens sätt att säga ifrån att livet man lever suger. Dags för en förändring. I de flesta fall är oron dessutom välgrundad, när man ser hur många som inte lever med idealpartners. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-07-11 13:51 | |
![]() | Man hatar det man saknar och tvärtom. | |
| Ingrid45 | 2009-07-11 13:52 | |
![]() | stå på er tjejer man ska inte låta sig nedtryckas av männen och deras krav, ni öär bra som ni är--- | |
| run-marie | 2009-07-11 13:58 | |
![]() | Canvas, ja det finns statistik hos kronofogden. | |
| Miss Nöjd | 2009-07-11 14:10 | |
![]() | Felixy, ang. fertiliteten. Se bara till att hålla dig fri från sjukdomar. (kondom på!) De är ofta vanligaste orsaken till infertilitet senare i livet. Annars borde det vara lugnt fram till 30. Har du regelbunden mens så funkar du med högsta sannolikhet som du ska. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:01 | |
![]() | Jag håller med dem som säger att njut av tillvaron, för många gånger så har vi det kanske mycket bättre, just precis här och nu, än vi riktigt kan inse. Fast med detta vill jag ju inte förminska någons oro över nuet i varandet....utan menar väl bara att med lite perspektiv så kan många saker se annorlunda ut....och för att lättare få ett perspektiv över nuet så kan man betrakta nuet från avstånd så att säga....objektivt... Hm...hur lyckades jag nu krångla till något så enkelt *?* | |