Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Päronmüsli | 2009-08-22 14:02 | |
![]() | vadå låda för nära mat? xd han har bajsat jättemycket i buren också.. :o men jag har en handduk under som tur är :) | |
| nettan23 | 2009-08-22 14:05 | |
![]() | Vad e det för djur? | |
| Päronmüsli | 2009-08-22 14:06 | |
![]() | marsvin :D | |
| nettan23 | 2009-08-22 14:08 | |
![]() | Hahaaaaaaaaa trodde det va katt eller hund, jo tack marvin bajsar ju överallt, haft två när jag va liten :D Sorry ;) | |
| nettan23 | 2009-08-22 14:09 | |
![]() | marvin=marsvin | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-22 14:11 | |
![]() | Åh, jag födde upp marsvin, när jag var tonåring. Det är härliga djur. De bajsar ju typ jämt, precis som kaniner, men det brukar vara doftfria pärlor, som inte är så svårt att städa bort. Några av mina marsvin gillade att göra tunnlar i sängen. Det roligaste är att de piper redan när man är i trappuppgången. De hör vem som kommer hem alltså, vill ha sällskap och mat (helst maskrosblad). | |
| Päronmüsli | 2009-08-22 14:20 | |
![]() | haha, vad gulligt :D <3 har bara haft Uno i ca en vecka nu, så jag har inte lärt känna honom så bra, men han är jättesöt :D | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-08-23 11:50 | |
![]() | Mindre roliga saker hundar gör är att bita ihjäl andras hundar och attackera gamla tanter. Problemet uppstår ffa av okunniga och olämpliga hundägare. Vad hunden behöver få tillgodosett av sin ägare: I första hand 45% motion I andra hand 45% lydnadsträning Sist och minst viktigt 10% gullande Ovanstående siffror gäller för övrigt även för min gubbe. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-23 12:11 | |
![]() | Jag skulle nästan vilja placera lydnadsträningen på första plats, kombinerat med gull och belöning. | |
| agnesiaa | 2009-08-23 12:17 | |
![]() | Jag har en katt som öppnar dörrar:) | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-08-23 12:37 | |
![]() | Mommes: Jag fick siffrorna från polisens hundtränare som utbildar polishundar. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-23 12:46 | |
![]() | Mora okej, jag tänkte nog närmast på gubbarna. | |
| UlfTjur | 2009-08-23 12:52 | |
![]() | tur inte jag är Moras Gubbe med de där kraven | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-08-23 12:52 | |
![]() | Med rätt belöning kan man träna sin gubbe till både bruks och lydnad. Däremot ska man akta sig för att låta gubben träna hunden. Det kan gå hur som helst! | |
| UlfTjur | 2009-08-23 12:55 | |
![]() | har dresserat jycken till att spåra damer | |
| lansett | 2009-08-23 13:16 | |
![]() | Min katt Bullen älskar tops, som jag även såg nån mer tråd om. Han sitter vid handfatet varje morgon och gråter hysteriskt tills jag kastar ner en tops till honom. Han kan bli väldigt upprörd om han inte får en på en gång. Den springer han sen runt med i munnen in i nåt annat rum. Jag hittar tops överallt, för när de blivit lite lätt massakrerade så vill han genast ha en ny. Då sätter han sig igen i badrummet och jamar som en galning tills jag kommer och ger honom en ny och fräsch tops. Han älskar oxå att vara överallt där det är vatten. I duschen, sover gärna middag i handfatet, eller i tvättmaskinen...... | |
| NarNarGoon | 2009-08-23 13:47 | |
![]() | En gång kom vår hund hoppandes och flåsade mig i ansiktet och jag stålsatte mig mot den sedvanliga äckliga hundanderäkten men han hade tydligen hittat en Vicks blå under soffan och tuggat i sig. Positiv överraksning. | |
| misscarface | 2009-08-23 14:30 | |
![]() | hahahaha underbar tråd!!!! Jag älskar djur :D Jag har två 15-åriga hankatter som är syskon. Har haft dem sen jag var 12år :) De heter Nisse(Limpan) och lillen(lille skrutt) :D Nisse älskar att äta riven morot, samt att rulla sig på morötter i påse. Han blir liksom helt hög- har öppen mun och stora pupiller! Detta gäller för Lillen också. Lillen älskar även chips och riskakor med sourcream and onion-smak :D Han blir som en liten haj när jag ska ge honom ett chips. Jag får liksom passa handen så den inte försvinner in i hans mun:D Nisse öppnar dörrar genom att hoppa på dörrhandtagen. O lillen dricker vätska med tassen: Han doppar tassen i glaset och slickar sedan av tassen:D Djur är för roliga!! | |
| Axmed | 2009-08-23 15:22 | |
![]() | Min katt gillar öronvax. Så det är använda tops han går på. | |
| XY_ | 2009-08-23 16:08 | |
![]() | En av mina katter pratar högljutt med flugor och andra flygfän under tiden han försöker fånga dem och leker med dem. Det är rätt bedårande faktiskt :) | |