Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liisa-Pirjo | 2009-08-23 12:26 | |
![]() | Jag tränar min fot. Står och går på tå och belastar lagom på stortån men ändå så att det blir tryck. Jag spretar med stortån och hjälper till att dra den utåt. Så ofta jag kan drar jag i min onda tå och pressar uppåt och utåt. Jag har sällan ont i den och besväras inte. Sen funkar det ju inte med alla sorts skor men än är det inte så illa att jag funderar på op. Det har faktiskt blivit bättre sen jag började träna tån. Hittade träningstipsen på nätet. Lycka till! | |
| Sotfinger | 2009-08-23 13:08 | |
![]() | Intressant att höra, Liisa-Pirjo! Jag menar också att det bör gå att påverka skeendet. Kroppen är levande material och har en enorm återhämtnings-, kompensations- och läkningsförmåga om man bara ger den chansen. Det finns säkert en ärftlig komponent, som jag sa tidigare. Men bara för att man har den dispositionen så behöver man nödvändigtvis inte utveckla sjukdomen/besvären. Det fungerar troligen på samma sätt med till exempel diabetes. Du kan ha anlag, men äter du bra mat och rör på dig så behöver du inte få sjukdomen, eller kan hålla den i schack. | |