Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-08-26 13:26 | |
![]() | att vara gift med 5 -6 fruar samtidigt är det rätt då ... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-26 13:26 | |
![]() | ja lösa det ja,å att gå bakom ryggen på varann vet jag inte om det är att lösa ngt ;) å sedan lite allmänt,att gå å vänta på ngn som har tex barn å familj,dom säger ju att dom ska lämna,,,så går åren=/ ställ honom mot väggen å passar det inte så dra å ge dij till ngn som vill visa upp dig & er kärlek inför för hela världen! | |
| le-lou | 2009-08-26 13:52 | |
![]() | miss yoco - karln är ett svin. Han är den som har ansvaret, han är den som har en partner. I det här fallet så jo, jag tycker synd om bägge kvinnorna. Den ena för att hon inget vet, den andra för att hon låter sina känslor ta överhanden. Men offer? Nje det skulle jag bara kalla hans riktiga tjej. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-08-26 13:57 | |
![]() | Men le-lou tycker du inte att kompisen som vet att han har en tjej är medskyldig till sveket av hans kvinnan? Så om jag är med en kompis som snattar och jag inte gör något åt det så är jag inte heller medskyldig? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-08-26 13:59 | |
![]() | Eller ett bättre exempel: Om vi är tre kompisar och en av dom ständigt kastar skit på den tredje när hon inte hör eller ser. Är inte jag också ett svin som låter det fortgå utan att säga ifrån eller tala om det för den drabbade tjejen? | |
| le-lou | 2009-08-26 14:49 | |
![]() | kissed - jag anser faktiskt att nej, hon är inte medskyldig på det viset nä. Moraliskt sett så visst, jag tycker inte det är ett speciellt juste beteende. Men hon har inget egentligt ansvar mot den här andra kvinnan. Hon har ingen relation med henne och har ju inte ingått nåt "avtal" med henne, som mannen har (som jag antar eftersom han faktiskt är ihop med henne). I ditt exempel där om tre kompisar så ser jag läget annorlunda eftersom ni alla tre är kompisar och således har en relation med varandra. Pratar man om svek i situationer som denna, så kan man ju bara svika en person man känner. Sen kan jag tycka att det är skitkvinnor som "snor andras män" osv, det är en helt personlig syn på saken men något egentligt ansvar har de ju faktiskt inte gentemot hans fru eller fästmö. Det ansvaret bär han och endast han. | |
| BlondiBella | 2009-08-26 14:53 | |
![]() | din kompis får skylla sig själv, hon vet nu vad hon ger sig in på, alla korten ligger framme. Din kompis har ingen ursäkt längre och är i mina ögon medskyldig. Lämna fanskapet, kan hon inte det, så får hon också ta konsekvenserna. Klart att han inte kommer göra något åt att förändra situationen, han har ju kakan och äter den hela tiden. Åhhh blir så irriterad på människor utan karaktär. | |
| kajix | 2009-08-26 19:29 | |
![]() | berätta för killens sambo hur det ligger till. | |
| apbur | 2009-08-26 19:50 | |
![]() | Han kanske har fastnat i trygghet och inte vågar bryta sig ur sitt nuvarande förhållande men är trots allt kär i din vän. Det rättfärdigar ingenting, han är en väldigt svag och feg människa verkar det som men det behöver ju inte vara utstuderat som många tror här. Det är sorgligt att folk väljer att göra uppenbart fel. Verkligheten kommer ändå snart ikapp och det är liksom inte så mycket att dra ut på. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-26 20:30 | |
![]() | jag skulle kunna ha en relation med en upptagen man, har haft det med. ser inget moraliskt fel i det. hans relation är hans ansvar och kanske inte ens något jag förstår mig på och definitivt inget jag skulle sätta mig till doms över om jag inte hade alla fakta och när har man det. tror man dras till det om man mer eller mindre medvetet vill undvika att bida sig av vilket skäl det månde vara. | |
| Goaties Syss | 2009-08-26 20:51 | |
![]() | Du som skapade tråden,Ring den bedragna tjejen o säg som det är...så detta uppdagas någongång..Du hjälper både din vän och den bedragna tjejen,så svinet inte får behålla någon av dem!! Vill du så gör det anonymt,men mer rakryggat att stå för det din vän och "miffot" håller på med.. Ge mig numret så ringer jag mer än gärna och talar om vilken egocentrisk grisk*k han är. Din vän är tyvärr bara en bricka i hans egensinniga njutningsfas,sen kastar han henne på tippen.. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-26 20:55 | |
![]() | han kanske är bricka i hennes egensinniga njutningsfas likaså. hon kastar nog honom på tippen när hon vill ha något annat ska ni se. | |
| ANDERStG | 2009-08-26 21:02 | |
![]() | lusdrama: Hur vet vi att det inte är flickvännen som har kontrollen här? Boktips: En hon-djävuls liv och lustar. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-08-26 21:04 | |
![]() | ja visst verkligen. tänkte på det. en bricka i flickvännens dominanta ägadebesatta spel med. absolut kan så vara. vi vet inget alls! | |