Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 713 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mjauuuu | 2009-08-28 10:31 | |
![]() | Är man nyfiken ska man fråga! Och nyfiken är man ju. Fast annelie skulle jag inte våga snacka med. | |
| snorklan | 2009-08-28 10:37 | |
![]() | Att ställa en fråga är väl aldrig fel, det är ju upp till den andra att välja om h*n vill svara eller inte. | |
| vindsus86 | 2009-08-28 10:49 | |
![]() | alltså, det är ju sant att man kan höra på vissa bögar att de är bögar, men det betyder ju inte att alla som låter så är det... men ni kan ju inte förneka att det är väldigt uppenbart i vissa fall. på designerprogram på tv och så. tycker iofs det har mer med det tillgjorda sättet att prata på än rösten. | |
| vindsus86 | 2009-08-28 11:02 | |
![]() | sedan hade jag nog satsat på att fråga "har du pojk-/flickvän?" eftersom det är tämligen diskret. och då får han ju som sagt välja själv om han vill fläka ut sitt liv och sin sexualitet för dig eller om han inte vill det. att fråga "är du bög?" man vet ju aldrig, han kanske blev mobbad halva uppväxten för att folk tyckte han var bögig, fast han i själva verket är heterosexuell och då kan väl "är du bög?" kännas sårande. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-08-28 11:14 | |
![]() | Jag skulle vilja påstå att jag är tämligen liberal i de flesta områden, men jag tycker det är tveksamt att fråga om den sexuelläggningentill personen som man raggar på. Fruktansvärt avtändande. Hej du ser snygg ut, men är herrn möjligtvis homofil? Nej men tackar som frågar, men jag ser jag ett anlag för bulemi!?. Du har ju så dåliga tänder och skämda tänder. Nej min bäste herre, men tänder du på bondageporr, jag har så väldigt svårt att gå till sängs med sådana. Vissa formar av frågor tycker jag nog att det är bäst att inte fråga. Fråga ut karln på en dejt om du så vill så kommer du känna av vibbarna! | |
| oboymannen | 2009-08-28 12:09 | |
![]() | Det bästa vore självklart om alla homosexuella skulle ha en prick färg i pannan. På så sätt skulle det vara enkelt att avgöra om någon är homo eller inte :) | |
| ___Tania___ | 2009-08-28 12:35 | |
![]() | Vad gör alla hinduer då? | |
| Skummisen | 2009-08-28 12:59 | |
![]() | Håller med, man frågar inte alls. Vill han berätta gör han det självmant, annars angår det ingen. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-08-28 13:26 | |
![]() | Jag själv som präst tycker att man ska lagstifta bort homosexuella, eftersom vi vet bäst och mest om allt och allting, eftersom vi inte kan ha fel därför att vi tror. Och vi tor starkt på att homosex är fel, vi hittade ju de på någon sida som någon skrev ner på 400talet fkr på pungbäverskin så det bör ju vara sant. Jag kom sexa i SM i 600min trosfrågor, har även deltagit i VM i sektlag. | |
| Lindalainen | 2009-08-28 13:34 | |
![]() | testa "är du bög?" | |
| vulcan | 2009-08-28 14:14 | |
![]() | Det är svårt det här med att närma sig andra män med bevarande av ett heteronormativt beteende :-) www.youtube.com/watc...xt _from=PL | |
| barbi | 2009-08-28 16:13 | |
![]() | suck.. man kan inte ha mycke till liv om man sitter o undrar för skoj skulle va han gör i sängenom (om han e bög) Ett tips. Du ska absolut inte fråga du har inge med det o göra! Tror du han sitter o funderar på om du är hetro?! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-08-28 16:20 | |
![]() | Asch, det är väl inget ovanligt eller konstigt att tanken/undran pluppar upp. Sen ska man kanske försöka tygla sin nyfikenhet och låta personer i ens omgivning själva välja vad dom vill berätta, om vad, och när. Dvs om dom nu väljer att göra det. Men vem blir inte nyfiken ibland. Det är en naturlig process när man möter nya människor. | |
| vindsus86 | 2009-08-28 16:21 | |
![]() | jag förstår mig inte på folk som tycker det är helt fruktansvärt och perverst att undra en sån sak. det är väl fullt normalt att vara nyfiken? TS kanske inte ens vill fråga för att denne är ultraintresserad av att veta egentligen, utan för att den vill veta om den har rätt i sitt antagande. sluta vara så löjliga. | |
| Päronmüsli | 2009-08-28 16:23 | |
![]() | Man kan väl bara fråga om han är "hetero", istället för att fråga om han är homosexuell/bög.. :p | |
| barbi | 2009-08-28 16:28 | |
![]() | men man går väl inte och frågar vad folk har för läggning?? Kärlek som kärlek det är bara ett namn! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-08-28 16:33 | |
![]() | barbi: "men man går väl inte och frågar vad folk har för läggning?" Nej det tycker jag inte att man ska. Men jag anser inte att nyfikenheten i sig är konstig eller ovanlig. | |
| Ässät | 2009-08-28 16:35 | |
![]() | Klart man kan fråga "Har du flick eller pojkvän" om man nu är nyfiken. Det har hänt att folk har frågat mig det då jag hade flickvän och då hade jag tillfället att säga att jag då hade just flickvän sen fick dom den nyfikenheten stillad :) | |
| barbi | 2009-08-28 16:35 | |
![]() | grönis klart man kan vara nyfiken:) men jag tycker inte att man ska fråga! Vad inte det TS fråga om? Eller läste ja fel:P | |
| barbi | 2009-08-28 16:36 | |
![]() | jo så kan man lägga upp det ässet:) men kom till musen o spela me mig nu ist;) | |