Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 496 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 12:25 | |
![]() | de var till satsuma | |
| Teddow | 2009-09-23 12:41 | |
![]() | myspruppen: Det har jag också gjort, fast istället för att försöka fånga det så försökte jag kasta mig ifrån bajsstrålen:) satsuma: Det är många som just pratar om att det är så äckligt med kiss i simbassänger. Men, en simbassäng lär innehålla mycket mer än så. Tant agda som har glömt att torka sig ordentligt, konkelbär som följer med henne ner i vattnet. Kalle som har onanerat utan att tvätta sig efteråt, Cecila med rikliga flytningar osv osv. Därav kloret. | |
| magga | 2009-09-23 12:44 | |
![]() | usch teddow. *spyr*. hoppsan hamnade visst i bassängen | |
| Tess 08 | 2009-09-23 13:57 | |
![]() | Tydligen så klarar ingen av att hålla tätt precis som man hoppar ner i en bassäng. Det kommer tydligen alltid ut en droppe just då... Det var en som jobbar på ett badhus som berättade det (har inte kollat upp om det stämmer eller inte) så därför är det aldrig INGET kiss i bassängen. Som nyförlöst får man tipset att duscha ljummet/varmt vatten mot "underredet" om man har svårt att kissa eftersom det kan vara lättare då... Kanske är det Teddow också känner (fast jag vet inte om han är nyförlöst?) Jag är alltid kissnödig på morgonen så jag kissar innan duschen... faktiskt är nog kissa (i toaletten) det andra jag gör om morgnarna då stiga upp är det första.... Att kissa i duschen är väl ok om man gör det hemma och städar efter sig... | |
| kajix | 2009-09-23 14:02 | |
![]() | jag har precis beslutat mig för att aldrig besöka badhus igen. tack. | |
| Lill-IT | 2009-09-23 14:03 | |
![]() | Hehe.. samma här Kajix. | |
| swempa | 2009-09-23 14:44 | |
![]() | sylvia tack för tipset men avstår nog ler | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-09-23 19:16 | |
![]() | Luktar simbassängen mycket klor är den grymt skitig, luktar det mindre klor är den renare... så lukta först innan ni dyker i. :D | |
| apbur | 2009-09-23 19:20 | |
![]() | Haha, så kan man ju inte säga. | |
| Araknoidea | 2009-09-23 19:54 | |
![]() | Nej det känns moraliskt fel.. Finns inga goda skäl att kissa i badkaret! | |