Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 378 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 18:28 | |
![]() | Konst Apel.. det behöver jag väl verkligen inte ha gjort?! Självklart lägger jag väl inte ut ett P vid en massa röda när jag vet att motspelaren har ett C.. Sen finns det ju lägen man bara inte kan rå för. Slumpad är ju slumpad. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 18:29 | |
![]() | Smått skrattretande uttalande måste jag säga :) | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2009-10-02 18:41 | |
![]() | Jag tycker inte alls det är särskilt skrattretande. Nu spelar jag inte själv slumpat, men.. Slumpat är slumpat, visst, men det är väldigt mycket av planen som går att påverka från och med första draget. På start är man utlämnad, men i övrigt finns det allt utrymma till att styra och påverka möjligheter och utfall med sitt eget taktiska spel. Sedan att man råkar ut för hopplösa ställ emellanåt är ju inget att göra så mycket åt, men för det allra mesta (åtminstone avsevärt oftare än inte.) måste det väl ändå gå att förhindra slutrullning i 600-poängsklassen? | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 18:49 | |
![]() | JO exakt Q-tile. Men som sagt, mitt uttalande gällde de matcher som en tidigare skrivare nämnde som "matcher man borde vunnit". Man leder stort, men med få bokstäver kvar så skiter det sig totalt. Om motspelaren lägger ut MU.. för EMU.. och sedan rullar AZERISK. Du har inget E.. vad gör du åt det då? Spelar du dessutom hets så är finns det inte mycket tid till åt att sitta och räkna ut exakt vilka brickor din motstånare sitter med. Om du kollar min statistik så ser du att jag väldigt sällan råkar ut för detta. Men visst fan har det hänt. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 18:52 | |
![]() | För att tillägga ett svar på din fråga Q- Naturligtvis går det OFTAST att förhindra, men som sagt inte alltid. | |
| LYYN - Ej medlem längre | 2009-10-03 16:29 | |
![]() | Spelar så dåligt här nu att jag bara vill gråta, på riktigt alltså. Så barnslig är jag. :( | |
| SämstpåBeta | 2009-10-04 04:46 | |
![]() | Lyyn gillar jag att möta | |
| impala-58 | 2009-10-04 05:46 | |
![]() | Min son spelar CS och varje förlust är tangenbordets fel så han är nog uppe i ca 25-30 sönderslagna sådana. | |
| Bigrit | 2009-10-04 08:27 | |
![]() | På den tiden det fanns disketter till datorn kunde man alltid kasta en sån vid vredesutbrott, anförtrodde mig en gång ätteläggen...det är ganska billigt, skadar ingen men gör god verkan...hihi. CDskivor går inte sönder så lätt ...borde inte datortillverkarna tänka mer på folk som har behov av urladdningar? :-D | |