Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caughtbock | 2009-10-06 18:13 | |
![]() | Jag har hört att ehm sperman smakar illa om man äter det, har dock aldrig hört att även tjejer ska passa sig. | |
| Celtic Cross - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:14 | |
![]() | Men vem fan äter sparris anyway?? | |
| Ässät | 2009-10-06 18:15 | |
![]() | Det är ju skitgott! När jag beställer kebabrulle så beställer jag med sparris och majs | |
| Celtic Cross - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:16 | |
![]() | *sniff sniff* | |
| Ässät | 2009-10-06 18:18 | |
![]() | Jag åt det i söndags CC så don´t even go there! *s* | |
| caughtbock | 2009-10-06 18:18 | |
![]() | Kebabrulle med sparris? Haha! | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:20 | |
![]() | Ät annanas så smakar det gott....har jag hört... | |
| caughtbock | 2009-10-06 18:22 | |
![]() | Oh dear... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:24 | |
![]() | Vaddå äter sparris? Jag brukar göra sparristortilla, på grön färsk sparris. Ja, kanske luktar sparris när man kissar nå närmare har jag inte tänkt. Trodde jag var nyttig jag? Lite odör får man räkna med :-D | |
| caughtbock | 2009-10-06 18:26 | |
![]() | Om man äter mycket vitlök då? | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:30 | |
![]() | hihi... Natural selection maintains the repugnant taste of sperm so that a man’s sperm will wind up in the appropriate place: the vagina and not the stomach. So long as sperm tastes bad, women will not be tempted to swallow it, but will turn their male partner towards conventional intercourse, which of course is the only act that will produce children. In other words, any male with good-tasting sperm would have fewer offspring than his competitors. A man whose sperm tasted like honey would probably not have any children at all. | |
| run-marie | 2009-10-06 18:35 | |
![]() | Harlort, har du träffat nån sån kille? Isf behövs ju inga P-piller längre eller hur? ;) | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:46 | |
![]() | Äsch lägg av med spermasnacket och hur kön smakar, det här handlar om parfymerade dambindor och inget annat:S | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:52 | |
![]() | ja det ä väl dags att arkivera tråden...går väl knappast att utveckla en doftande binda mer. | |
| Celtic Cross - Ej medlem längre | 2009-10-06 18:58 | |
![]() | Ha ha | |
| Dyslekso | 2009-10-06 18:59 | |
![]() | Alltså jag förstår att man kan tycka det är löjligt, men varför är det löjligare än deodorant, t.ex.? Det är väl naturligt att lukta svett? | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-06 19:24 | |
![]() | TS:s fråga. Nej, tror inte det kan vara hälsosamt. Den parfymen är väl inget annat än en rent kemisk produkt, och helt onödigt att utsätta en känslig del av huden för den risken. Räcker med vatten och tvål - och parfym iofs, men inte där. "Det är väl naturligt att lukta svett?" Nej tack. Skrubba er, snubbar! | |
| lisbeth | 2009-10-06 19:26 | |
![]() | Det är löjligt för att du utsätter kroppens känsligaste slemhinnor för onödiga kemikalier. Om kvinnor lärde sig att undvika mensskydd med kemikalier o syntetmaterial o köpa typ Natracare istället så skulle inte så många behöva gå till gynekolog för en massa underlivsbesvär. Dessutom vore det bättre för miljön att inte bygga på med mensskydd av syntetmaterial o vanlig plast. | |
| Dyslekso | 2009-10-06 19:29 | |
![]() | Det är bäst med en sån där, vad heter de, mensstrut? Menskåsa? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-06 19:32 | |
![]() | Ha ha. Vem bryr sig om hur jag luktar där "nere" när jag har mens? Skulle inte ens låta killen min gå nära musen när jag har mens i alla fall, så vafan ska jag lukta liljekonvalj där nere då för? Dessutom, folk byter väl tampong och bindor regelbundet när man har mens hoppas jag? Man får väl helt enkelt sköta hygienen så slipper man ha rosendoftande trosskydd på sig :S Tycker även att det låter ohälsosamt för snuppan att bli omringad av en binda innehållandes parfym(?) som en jäkla wunderbaum liksom. Känns äckligt ö.h.t med bindor som snuppan ej kan andas i, sen ska man ha en massa parfym där med, lär inte vara bra för Ph-värdet och balansen där nere. | |