Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 398 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-10-17 12:49 | |
![]() | Dom har inte tagit ut Stålberg i förtruppen på 69 spelare, tyvärr. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-10-26 20:40 | |
![]() | Första rätt uttagna laget belönas med ett alfapet i cederträ. Nicklas Lidström - Kim Johnsson Mattias Öhlund - Victor Hedman Niklas Kronwall - Johnny Oduya Tobias Enström Henrik Sedin - Daniel Sedin - Mikael Samuelsson Peter Forsberg - Henrik Zetterberg - Mattias Weinhandl Kristian Huselius - Niklas Bäckstrom - Daniel Alfredsson Rikard Wallin - Samuel Pahlsson - Loui Eriksson Johan Davidsson Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Mikael Tellqvist | |
| Limer | 2009-10-26 20:46 | |
![]() | Usch... saknaden efter mister 13:s namn gör ont i hjärtat. Hur länge är det sunt att befinna sig i förnekelsefasen innan man bör gå vidare? | |
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-26 21:00 | |
![]() | Ja, Limer, visst saknar man Mats Sundin. ;-) | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-11-08 19:48 | |
![]() | Uppdatering: Nicklas Lidström - Niklas Kronwall Mattias Öhlund - Victor Hedman Niclas Wallin - Johnny Oduya Tobias Enström - Henrik Tallinder Henrik Sedin - Daniel Sedin - Mikael Samuelsson Peter Forsberg - Henrik Zetterberg - Mattias Weinhandl Kristian Huselius - Niklas Bäckstrom - Daniel Alfredsson Rikard Wallin - Samuel Pahlsson - Loui Eriksson Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Stefan Liv (för bronsmatchen :) | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-11-14 03:07 | |
![]() | Man får ändra sig: Nicklas Lidström - Niklas Kronwall Mattias Öhlund - Victor Hedman Henrik Tallinder - Johnny Oduya Tobias Enström - Jonathan Ericsson Henrik Sedin - Daniel Sedin - Mikael Samuelsson Peter Forsberg - Henrik Zetterberg - Mattias Weinhandl Loui Eriksson - Niklas Bäckstrom - Daniel Alfredsson Rikard Wallin - Samuel Pahlsson - Patric Hörnqvist Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Jonas Enroth | |
| Får igen - Ej medlem längre | 2009-11-14 06:09 | |
![]() | Well. Patrik Hörnqvist kan inte leva på förra årets meriter för att komma med, i år har han börjat värdelöst (trots mål igår), annars bra uppställning. Sen vet jag inte om du har rangordnat "kedjorna" som du vill eller tror, hur som helst har du fel där. Zetterberg kommer alltid vara den som är först på isen vid nedsläpp, psykologin i nhl är stor och inget undantag i OS skulle jag tro. Ledstjärna du vet. | |
| Får igen - Ej medlem längre | 2009-11-14 06:11 | |
![]() | *affischnamn och förstafemmamaterial är det jag vill ha sagt. | |
| 1335991 | 2009-11-14 11:26 | |
![]() | Mitt förslag till lineupsen i OS Niklas Lidström-Mattias Öhlund Viktor Hedman-Niklas Kronwall Tobias Enström-Douglas Murray Alexander Edler-Johnny Oduya Loui Eriksson-Niklas Bäckström-Daniel Alfredsson Henrik Sedin-Daniel Sedin-Kristian Huselius Henrik Zetterberg-Samuel Påhlsson-Mattias Weinhand Linus Omark-Rikard Wallin-Mikael Samuelsson Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Mikael Tellqvist | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-11-17 00:58 | |
![]() | Tanken med mitt lag är att bita sig fast i zonen med förstakedjan och sedan surfa på med andra och tredjekedjan. Blir det inga mål där och tredjekedjan förlorar pucken så kan vi börja om med fjärdekedjan. Jag byter ut Hörnqvist mot Huselius och Ericsson mot Murray. | |
| VaKul | 2009-11-17 03:05 | |
![]() | Upplysningsvis, så har Kim Johnsson tackat nej till OS av privata skäl! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-11-27 16:35 | |
![]() | Dagens lag Nicklas Lidström - Niklas Kronwall Mattias Öhlund - Victor Hedman Douglas Murray - Henrik Tallinder Tobias Enström Henrik Sedin - Daniel Sedin - Mikael Samuelsson Peter Forsberg - Henrik Zetterberg - Mattias Weinhandl Kristian Huselius - Niklas Bäckstrom - Daniel Alfredsson Alexander Steen - Samuel Påhlsson - Loui Eriksson Johan Davidsson Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Stefan Liv | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-12-21 00:53 | |
![]() | Nu börjar det dra ihop sig: (mitt slutgiltiga förslag) Henrik Sedin - Daniel Sedin - Mikael Samuelsson Peter Forsberg - Henrik Zetterberg - Mattias Weinhandl Kristian Huselius - Niklas Bäckstrom - Patric Hörnqvist Loui Eriksson - Samuel Påhlsson - Daniel Alfredsson Alexander Steen Nicklas Lidström - Niklas Kronwall Mattias Öhlund - Victor Hedman Douglas Murray - Henrik Tallinder Tobias Enström Henrik Lundqvist Jonas Gustavsson Jacob Markström | |