Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 460 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-14 23:27 | |
![]() | Äh! Nåt intellektuellt ska man väl få läsa i denna tråd med? | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-15 10:12 | |
![]() | Jag kan bara spekulera i vad trailsen innehåller. Har inte påstått att dom innehåller H1N1 virus, men jag misstänker starkt att innehållet är orsaken till många influensaliknande symptomer, hudutslag mm. Alla ni som håller på och förlöjligar det här och gör er roliga på min bekostnad, ni ska veta att jag inte bryr mig ett skvatt. Och jag begriper inte varför ni håller på som ni gör För mig framstår ni som fårskallar som saknar förmåga att sätta sig in och försöka förstå andra människor och fenomen. Jag är medveten om hur underligt och otänkbart det här med chemtrails verkar vara, för inte kan man väl tro på en konspirationsteori som gör gällande att det pågår ett krig mot större delen av jordens population, att vi vanliga människor inte är värda ett skit i vissa människors ögon, och att det slutgiltiga målet med allt det här är att skapa en fascistisk världsregering. Nej några sådana tecken kan man inte se i världen. Inte går vi mot mer fascistiska styren. EU tex är ju ett fantastiskt projekt, det handlar ju om ett fredsprojekt, för allas bästa. Nej framtiden ser ljusare och ljusare ut. Det är en bra värld när såna som Obama får fredspris och när politiker världen över ständigt struntar i vad folket säger. Nej, konspirationsteorier är inbillade fantasier, världen är komplex, det finns inga samband så därför finns det inget att oroa sig över. Det bästa man kan göra är att gå och rösta var fjärde år, för vi har ju två block att välja mellan, det gör stor skillnad, det har vi ju sett. | |
| Devotio - Ej medlem längre | 2009-10-15 10:26 | |
![]() | Nej, det är bara att konstatera - du har din värld och jag har min... | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-15 10:28 | |
![]() | Javisst, alla har olika verklighetstunnlar att kika igenom | |
| Mouche - Administratör | 2009-10-15 10:44 | |
![]() | Efter att ha funderat en bra stund så har jag bestämt mig för att stänga den här tråden. Anledningen är att den innehåller en mängd påhopp och andra dumheter men framförallt för att den är så hysteriskt "konspirationsinriktad/fi xerad att den övergått till att höra hemma bland de trams och fjanttrådar som redan finns tillgängliga. Tråden stängs alltså. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3