Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nickname 467 - Ej medlem längre | 2009-10-27 18:12 | |
![]() | Tragisk, fan gör jag här egentligen. Får bli det perfekta avskedet. | |
| Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-27 18:15 | |
![]() | Arbetare har också känslor. | |
| Dyslekso | 2009-10-27 18:24 | |
![]() | Anser man det vara bögigt att kunna använda ordet "metafor" förtjänar man kanske rollen som en- eller tvådimensionell "arbetare". Men Smutsig, det borde ändå ligga inom ditt mentala landskap att se den konceptuellt-komiska poängen med en rörmontör som funderar över metaforiken i arbetet han utför, eller för den delen det komiska med en författare som gör detsamma åt denne. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-27 18:28 | |
![]() | jag blir alltid sugen på att ta lsd när jag ser gamla åsa-nissefilmer, så jag föraktar inte alla komedier. men platta karaktärer blir inte så roliga även om dom har sperma i håret. komedi är inte min pryl kanske man kan säga. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-27 18:33 | |
![]() | hyperspace, du påmnner mig om en lärare jag hade på högskolan som var rätt macho. Han berättade en dag med eftertryck inför klassen att "män har faktiskt MER känslor än kvinnor". Sen sa han inget mer om den saken. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-27 19:48 | |
![]() | Nu blir jag lite deppig faktiskt, varför kan ni inte tipsa om Snickare? Såna med känslor, humor o metaforer alltså... | |
| Behringer | 2009-10-27 20:11 | |
![]() | Men alla har väl läst "Snickar Andersson & Jultomten" ? Och var Emil satt när han gjorde sina hyss? "Men rör inte sågen" tjatade ju Alfons Åbergs pappa | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-27 20:37 | |
![]() | Borde åtminstone finnas några filmer där någon utger sig för att vara rörmokare för att komma in i ett hus och snoka. Kommer bara på filmer där de låtsas spraya mot insekter och annat saneringsjobb. Räknas karaktärer som låtsas vara rörmokare eller drar de skam över släktet? I alla fall läste jag nu att robert de niro skulle vara något slags vvs i filmen Brazil. Har inte sett den själv... | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-27 20:43 | |
![]() | De Niro är ju skön i den rollen. Jag tar tillbaka allt jag sagt om vvs:are: www.youtube.com/watc...oo C_vIRA6s Ett par minuter in kommer Montör De Niro. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-27 20:44 | |
![]() | På tyska som extra krydda. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-27 20:56 | |
![]() | Förstod jag inte bättre av sammanhanget skulle jag trott att Ausschnitte betydde stjärtskåra. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3