Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 21:51 | |
![]() | Folkhälsoinstitutet. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-31 21:52 | |
![]() | Frukt är godis, sägs det. Och eftersom godis inte är nyttigt så äter jag ingen frukt. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-31 22:09 | |
![]() | Jag dricker bara blåbärssoppa..kan inte med sura frukter. MEN barnen kanske måste få lära sig att det är nyttigt. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-11-03 17:48 | |
![]() | Aldrig! eller så får de välja bort att vara påskkärringar för de kan då inte tigga godis och förvänta sig det mer än en gång om året. Blev lite sugen på att kontra med "stick eller spö?!" till de som skulle ha kommit till min dörr, men det kanske inte skulle vara så bra......? | |
| caughtbock | 2009-11-03 18:02 | |
![]() | Jag fick ett ägg genom brevlådan som bus en gång och om jag hade varit där när det hände vet jag inte vad jag hade gjort. Ungarna kom inte ens på rätt dag!!! Nu har jag portlås - problem solved. | |
| nettan23 | 2009-11-03 18:10 | |
![]() | Äsch va trista många av er är! Klart man som barn tycker det e skoj att klä ut sig och få godis. | |
| caughtbock | 2009-11-03 18:16 | |
![]() | Ja men det är lite irriterande när de kommer en vecka innan och en vecka efter och antar att man ska ha godis när det dessutom inte ens är en svensk högtid. Jag tycker Halloween är roligt och klär gärna ut mig men det irriterar mig när man inte kan hålla reda på rätt datum. | |
| caughtbock | 2009-11-03 18:17 | |
![]() | Det irriterar mig att jag uppenbarligen inte kunde komma på en synonym för "irritera". | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-11-03 18:20 | |
![]() | Att få är alltid kul så länge det är något man vill ha, att vilja ge är något helt annat. Och om man dessutom ska manas till det genom att i annat fall bli utsatt för något "practical joke" så tycker jag snarare att det är på sin plats att lägga terroristerna över knät, bildligt talat ska jag kanske förtydliga med. Godis kan de få från sina föräldrar och leka spöken kan de göra på dagis eller med sina kamrater, det behövs ingen speciell dag för det. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-11-03 18:21 | |
![]() | "Kåtbock", duger "stör"? inte fisken eller kvastskaftet då alltså. | |
| caughtbock | 2009-11-03 18:22 | |
![]() | Stör eller retar kanske hade suttit bättre. | |