Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 116

Forumkategorier

Användare Inlägg  
dgeo27 - Ej medlem längre2009-11-05 20:43
Antal inlägg: 450

inget jävla snesteg.skulle ja vara kille så skulle ja be .... dra åt helvete

lenty - Ej medlem längre2009-11-05 20:44
Antal inlägg: 586

lyckos han som lyckades få till ett barn. men det var med fel kvinna iaf :-)

Zizzzi2009-11-05 20:45
Antal inlägg: 440

Gud vad alla tjatar om kondom. Preventivmedel är inte heller hundraprocentiga (inte ens sterilisering är det...)
Jag förstår att mannen ville att hon skulle göra abort. Jag förstår om kvinnan valde att behålla det. Personligen känner jag att jag aldrig hade kunnat med att begära underhåll av en kille om jag valde att behålla ett barn mot dennes vilja. Som en tidigare beskriven fjortonåring gjorde (kommer inte ihåg vem som skrev) hade jag "hållt dörren öppen" om killen ångrade sig, men inte försökt tvinga in honom i någonting.

Och ja, visst. SVIN skallar ropen. En fråga då. Finns det en enda av er som ALDRIG gjort någonting ni ångrar på fyllan? Visst, det är en dålig ursäkt, man borde inte dricka så mycket då. Men herregud, om man inte är så snabb att döma själv så inser man nog att saker och ting kan hända. Jag förlåter ju alla gånger hellre en partner som varit otrogen på fyllan än en partner som är otrogen nykter; helt medveten om vad han gör...

dgeo27 - Ej medlem längre2009-11-05 20:45
Antal inlägg: 450

läste fel,mitt fel :P....då är de bara för killen att ta hand om ungen,thats it,går inte göra så mkt....

caughtbock2009-11-05 20:47
Antal inlägg: 7699

Jag trodde inte man förlorade medvetandet när man var full...

sorryme1 - Ej medlem längre2009-11-05 20:49
Antal inlägg: 254

Känner till ett liknande fall där mannen var otrogen när hans fru var gravid i sjunde månaden. Snedsteget blev en liten bäbis.
Han skötte underhållet i smyg och det uppdagades när barnet var ca 6-7 år. Frun är fortfarande tillsammans med mannen men vägrar det andra barnet rätt till att träffa sin pappa.
Mannen ifråga hade inte sagt att han var gift och hade én gravid fru så den andra kvinnan kan jag mycket väl förstå att hon valde behålla barnet.
Det sorgligaste är ju att barnet som inte bett om att få en idiot till far är den som får ta smällen.
Fattar inte heller frun som har barn med honom låtsas som att det andra barnet inte finns. Hur hade hon känt om det gällt hennes barn?!

Scarpetta - Ej medlem längre2009-11-05 20:55
Antal inlägg: 1154

Zizzzi: Du missade nog poängen, men du får en chans till. Det handlar om ETT LIV man skapar. Det är inte jämförbart med alla andra dumma saker du gör på fyllan.

Fåret lever - Ej medlem längre2009-11-05 20:56
Antal inlägg: 31

Det är väl inte mannens fel, jävla pussy teasers.

Dålig_apa - Ej medlem längre2009-11-05 20:58
Antal inlägg: 149

Varför gnäller alla på snubben? Är de inte två om saken? Tjejen som knullade en med en gift man(visst, inte hennes problem iofs, men jag skulle iaf inte hoppa i säng med någon jag visste var gift) och sen dessutom ska behålla ungen? Vad fan trodde hon skulle hända? Att han skulle lämna sin fru? Har nog aldrig hänt..Om man bortser från det faktum att man ska tänka efter innan man gör något sånt, så kan man fan tänka lite efteråt också.

Ville hon verkligen ha barn SÅÅÅ himla gärna?

caughtbock2009-11-05 20:59

Jaja fåret kalla oss kvinnor fresterskor, men då fördummar du bara ditt eget kön. :)

Zizzzi2009-11-05 21:00
Antal inlägg: 440

Så sex på fyllan som inte resulterar i graviditet är inte heller samma sak?
Hade det varit bättre om han varit nykter?
Om han använt kondom men hon blev gravid ändå?
Om hon valt att göra abort?

Fåret lever - Ej medlem längre2009-11-05 21:00
Antal inlägg: 31

Jovisst, vi kan inte motstå kraften ni har mellan benen och det borde ni kvinnor veta, så varför gråta ut efteråt.

caughtbock2009-11-05 21:00

Men det är ju mannen som har gjort mest fel om man tänker efter lite, eller hur apan? Visst, det är väl inte så schysst att ha sex med en gift man, men det är faktiskt inte hennes ansvar.

Dålig_apa - Ej medlem längre2009-11-05 21:02

Caught, det kanske inte framgick att jag menade att det inte är hennes ansvar.
Men hon kan väl tänka själv förhoppningsvis? Han har ju knappast våldtagit henne.

angie_hell2009-11-05 21:03
Antal inlägg: 494

Tror nog inte att hon gör det för underhållet. Här i Sverige täcker oftast inte den summa man får, kostnaderna för barnet. Man kan ha många pekpinnar att dela ut i detta fall men hur det än förhåller sig så är det nu en bebis satt till världen som förtjänar VUXNA runt sig som bör ta sitt ansvar.

Lionnea2009-11-05 21:06
Antal inlägg: 40

Mannen får gärna ha åsikter men det kvinnan som tar bestämmer, vi kan ju inte gärna utföra tvångsaborter. Könsdiskriminerande? Nej. Kvinnor föder barn, inte män.

Och som flera föregående talare redan sagt: Tror de flesta vet hur ett barn blir till. Vill han inte bli pappa, använd kondom, eller ännu säkrare: låt bli att nuppa.

caughtbock2009-11-05 21:07

Ja jag förstår inte hur hon tänkte... Är det inte meningen att barn ska skapas med kärlek? Jag har en känsla av att det kommer bli en svår uppväxt för stackaren.

sorryme1 - Ej medlem längre2009-11-05 21:08
Antal inlägg: 254

Men det finns också kvinnor som är otroligt lömska och använder sig av män som en spermadonater för att bli med barn.
De kan komma med diverse lögner om skydd och andra saker.
Så båda könen kan nog!

Dålig_apa - Ej medlem längre2009-11-05 21:09

Jag ifrågasätter ändå hennes motiv till att behålla barnet...Själviskt tänkande av en minst lika dum brud som mannen i fråga. Man är fortfarande två om saken, då kunde väl hon lika gärna halat fram en kådis.

caughtbock2009-11-05 21:09

Men jag tycker fortfarande att mannen begick det största misstaget. Det är lättare att bara låta bli att ligga än att göra en abort.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?