Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 389 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylish | 2009-11-23 10:21 | |
![]() | En tomtenisse som kommer med julklappar varje dag fram till julafton? :) En sån hade jag med när jag var liten, men jag behövde aldrig uppfylla några krav för att få mina paket. | |
| caughtbock | 2009-11-23 10:22 | |
![]() | Ojsan, det låter exklusivt. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 13:57 | |
![]() | Raiker; Tror jag missuppfattade ditt inlägg ändå från början. Trodde mer det var en disskussion angående olydiga barn och inte om mysiga jul-pyssel tips. Ber om ursäkt. Förstår givetvis att det inte är så lätt att ha barn, och att man får göra så gott man kan. Vad vet jag, jag kanske också skulle ge barnen grejer bara för att få lugn och ro. Men, jag kunde som sagt inte låta bli att säga hur jag kände unför detta. Det här är ett forum och jag har rätt att ftycka som jag vill. Sen var det mesta frågeställningar och hypoteser, jag kan givetvis inte veta om dina äldsta barn bråkar inför den yngsta. så, förlåt om ni tog detta som personliga påhopp. Var inte alls meningen att göra er upprörda. Men kom alltid ihåf, att skriver man ett inlägg, för man ockskå tåla att folk har andra åsikter och att det blir argumenterande! Mvh/ Molle | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 13:59 | |
![]() | Och nej jag tror inte jag vet bästom barnuppfostran. Har ingen erfarenhet, men som sagt: Misstolkade textens innebörd i första inlägg. | |
| ANDERStG | 2009-11-23 14:01 | |
![]() | Sluta med tomma hot. Är de olydiga så ska de bara ha smäll av jultomten. Handling och konsekvens från tidig ålder. :) | |