Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 18 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vigdir | 2005-11-28 22:57 | |
![]() | Instämmer!!! Båda alternativen är helt suveräna! Och ja tack, jag köper gärna en tröja. Eller två! (Sedan gillar jag IMO:s förslag på reflex med text: "Jag vill gärna rulla, men inte över dig!" - sådana reflexer skulle jag gärna betala för, och dela ut till omvärlden. Folk utan reflex i mörkret är mitt mesta irritationsobjekt just nu!) | |
| ordsnok - Ej medlem längre | 2005-11-28 23:03 | |
![]() | Jag håller med! Reflexer vill jag också ha! | |
| K-Nap | 2005-11-28 23:09 | |
![]() | IMO: kan bara hålla med... | |
| Blue Ztar | 2005-11-28 23:10 | |
![]() | Det måste ju som sagt var stå www.betapet.com nånstans oxå. | |
| Vigdir | 2005-11-28 23:13 | |
![]() | Det finns välan minst två sidor på allt - eller hur? Och t-tröjor får man plats med mycket på! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-28 23:29 | |
![]() | jepp, gör en liten kostnadscheck imorron. ska kolla ifall det är någon av de screentryckare jag känner till som kan ta på sig uppdraget. största problemet/kostnaden lär bli logistiken. ni får ju räkna med postförskottsavg osv. men å andra sidan tror jag de blir jätteglada för uppdraget... Monk och Odin: Har ni några synpunkter på detta? Nån grafisk profil som måste hållas? etc? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-29 07:09 | |
![]() | Enfärgade!!!! För oss som inte passar i annat än svart eller möjligen marinblått. Jag rstar för betapet.com på ryggen och Ska du med hem och rulla?? alt. JAg vill gärna rulla, men inte över dig på framsidan... Runt 200:- kan det vara värt för en sådan t-shirt... | |
| erimad | 2005-11-29 07:13 | |
![]() | Det är jag som driver hamnpolare.net, nån admin/ansvarig kanske kan höra av sig till mej så kan vi ta ett snack om nån fin lösning för t-shirts. info@hamnpolare.net | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-29 07:32 | |
![]() | på Attitude.se kan man beställa t-shirts med tryck både fram och bak och beställer man fler än 50st, vilket vi säkert gör, så kostar dom 110:- st. Sedan finns det dam för 150:-, tight herr 140:- och huvcollege för 300:-.. ganska bra priser tycker jag.. | |
| monk - Administratör | 2005-11-29 08:40 | |
![]() | Kul att ni engagerar er i tröjorna.. jag tycker att attitude.se verkar mycket intressant och ska kolla upp det spåret.. | |
| majkemajk | 2005-11-29 09:26 | |
![]() | Jippi, julklappsproblemet är löst! Hela familjen får beta-tröjor. Detta kommer att bli en succé. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-11-29 10:22 | |
![]() | Klart det ska finnas i de flesta vanliga storlekar, från XS- XXXL kanske. Sedan är ju alltid storlekarna olika från bolag till bolag. På någons sida stog det att man skull beställa en storlek större än man nomalt har. Bättre för stor än för liten.... Det bästa vore ju att ta in någon form av intressenanmälan, för offertens skull, för att få en uppskattning av hur många det blir av varje. Brickskriften var en bra ide.. Men jag skulle vilja ha den på baksidan... | |
| Angus | 2005-11-29 21:50 | |
![]() | Varför? Det är ju med glimten i ögat. Och Betapets grundare har ju flera gånger sagt att det beror på att Ordspel började ta betalt. Eller finns det mer djupgående själ som jag (och allmänheten) inte känner till? Om inte, då tycker i alla fall jag att man kan vara lite fräck.. | |
| monk - Administratör | 2005-11-29 22:48 | |
![]() | Instämmer med nyllet att en sådan text inte vore lämplig, framför allt av skälet att många spelar både här och på ordspel.se (fd nisse) och gillar båda sajterna. Vi som gjort Betapet har heller inget emot Ordspel utan ser dem som goda konkurrenter. Nog om det, Förmodligen kommer vi köra giraffen och Betapet-loggan på framsidan av t-shirten och någon text på ryggen. Vad tycker ni isåfall ska stå där? En kul mening eller bara www.betapet.com ? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-29 22:54 | |
![]() | Jag har varit i kontakt med några screentryckare idag. Vet inte om de kontaktat dig/er för att lämna offert. Jag tycker det ska stå antingen: Ska du med hem och rulla eller Jag spelar bara normal För enkelhetens skull en t-shirt och en tjejtopp, svart, vitt, rött (brukar passa de flesta) | |
| NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-29 22:56 | |
![]() | Angus 1) Samma skäl som monk skriver om. Att man gillar en sajt betyder ju inte med automatik att man inte gillar den andra. En text av det slaget tror jag gör att just de som spelar på båda ställena inte är speciellt lockade att köpa en sådan tröja. 2) En text med "Vem fan är Nisse?" kan också få en helt annan verkan, och det är inte den jag tror du ville ha. För att förstå texten måste man ju känna till båda sajterna, gör man inte det (och tröjan ska ju inte bäras bara när man träffar andre betapetspelare) så tror jag att man också tittar in på Nisse. 3) Tröjan kan säkert uppfattas som skämtsam, men också på motsatt sätt. 4) För egen del tycker jag dessutom att det är något "desperat" över företag/sajter eller vad det än må vara som inte bara lyfter fram sitt eget varumärke utan också på ett eller annat sätt måste "pika" eller nervärdera konkurrenten. | |
| NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-29 22:57 | |
![]() | IMO, om man inte spelar bara normal då? ;.) | |
| monk - Administratör | 2005-11-29 22:57 | |
![]() | IMO: Har ej fått någon kontakt från dem ännu, har även några andra krokar ute på gång. Vi vill även lägga ut distributionen och betalningslösningen på tryckeriet. "Jag spelar bara normal" är rätt kul :D | |
| Angus | 2005-11-29 23:00 | |
![]() | Jaja, vilket som. Det var inte menat som något elakt... | |
| berrapet20 | 2005-11-29 23:36 | |
![]() | jao! jag e lätt på köpa t-shirts... men när får man veta när dom finns att köpa och vart kommer det att stå ??? om det nu blir så!!! | |