Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:33 | |
![]() | Felet är väl att många av dessa barmhärtiga samariter råkar väldigt illa ut. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:34 | |
![]() | Juha Valjakkala fick som exempel runt 50 kärleksbrev om dagen. Verkar lite oromantiskt bara. Om jag satt i fängelse hade jag nog velat ha någon som gillade mig även om jag hade varit en osexig och laglydig ekonom. Men jag tycker också sidan är bra dock. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:35 | |
![]() | Jag har ingen statistik på det, robbanov! ;) Men visst, det är nog en och annan naiv person. Tror dock att de skulle hitta sin typ av personlighet även om det inte vore för prisondate. Vi kan ju inte begränsa människors val av vem de vill träffa utifrån att vi tror att de inte klarar det. Det står säkert några allmänna råd på sajten :) | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:35 | |
![]() | Inte många osexiga och laglydiga ekonomer sitter bakom lås och bom. :-) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:37 | |
![]() | men farsan, du satt väl inn... jag menar, kände inte du en ekonom som satt inne? | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:38 | |
![]() | Nä men Robban, alltså hade många kvinnor och män som suktat efter mig på Prisondate inte velat ta i mig med tång om jag inte suttit inne. Det är väl ett problem som internerna måste fundera över. Jag kan tänka mig att man slipper just det problemet på andra dejtingsidor. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:38 | |
![]() | Jag delade cell med en ekonom, ja. Och nu har jag en plan, timad och klar in i minsta detalj. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:41 | |
![]() | Jo, det är ett intressant fenomen det där. Att många kvinnor söker sig till farliga män. Man kanske skulle ta och tuffa till sig lite. *Börjar i liten skala och snattar en kexchoklad på Konsum* | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:41 | |
![]() | Jag blev faktiskt lite illamående av den där sidan :S | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:43 | |
![]() | Men dom är säkert snälla innerst inne. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:44 | |
![]() | Ja alltså, jag brukar anse att man inte ska döma (!) människor utifrån deras handlingar, men ibland är det svårt. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:44 | |
![]() | Om någon från Maffiabröder varit tillägänglig för dejting hade jag stått först på tur. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:46 | |
![]() | Dödis, du har en sådan romantisk bild över brottets bana. I 99 procent av fallen kantas denna bana av ren och skär tragedi. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:49 | |
![]() | Man brukar säga att kärlek eller frälsning är två av de bästa botemedlen mot en kriminell livsstil. Så, jag tycker att det är ett skitbra-koncept. | |
| Demakill | 2009-12-14 13:49 | |
![]() | att det ens finns en marknad för en sådan tjänst säger ganska mycket mer om kvinnor i allmänhet än om internerna. dom sitter ju där av en anledning. tror bestämt darwins naturliga urval börjar balla ur... | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:50 | |
![]() | Just fan , glömde skriva att jag var ironisk. Jag tror det finns en term för någon som tänder på kriminalitet, det appellerar till ens förhoppningar på att få vara så viktig för någon att den personen förändrar hela sitt liv. Med risk för att upprepa mig så tycker jag verkligen att detta borde vara ett stort problem för en sida som Prisondate. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:57 | |
![]() | Jag är aldrig ironisk. Lite sarkastisk kan jag dock vara. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-12-14 16:28 | |
![]() | Jag borde egentligen vara en sån kvinna för jag har alltid tyckt om att ta hand om problemdjur som skadat andra :) Skönt iaf att de inte brer på som de gör på andra kontaktsidor: Personlighet: Spontan. (sitter inne för rån och mord) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 17:24 | |
![]() | Demakill: Det är nog inte typiskt kvinnligt att falla för interner, i så fall är det nämligen manligt att vara kriminell. Att det mest är tjejer som hänger sig åt skurk-kärlek är ju en naturlig följd av att det främst är män som sitter inne(majoriteten av befolkningen är heterosexuell tippar jag). Skulle man påstå att det sitter i en mans gener att vara bov skulle man nog få många gråtande och ilska män på forumet efter sig men att generalisera kring kvinns är som vanligt helt ok. Var är alla bitchiga 24/7-skribenter när de behövs? Finns massa spydiga kommentarer att häva ur sig kring ämnet och vissa låter sig ju inte stoppas ens av en IP-banning. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 17:30 | |
![]() | Ska skriva "IP-bannad" i min profil. Pumorna lär flockas. | |