Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 484 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| akz | 2010-01-21 21:37 | |
![]() | Har slutat sedan ett år tillbaka nu efter att ha rökt i 24 år men för mig hjälper det att tänka att jag kan börja igen när jag fyller 65 eller dylikt. Ciggen har länge varit en kär o nära vän och tanken på att jag aldrig nånsin ska få röka igen är alltför dyster.... Det känns lättare att hålla upp när det inte är så definitivt. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-21 21:46 | |
![]() | Ja,det är onekligen svårt att sluta röka. Ännu värre blir det när DN skriver att man kan drabbas av diabetes om man slutar röka. Kanske lika bra att blossa på. | |
| sector27 | 2010-01-21 21:48 | |
![]() | Jag slutade för 1,5 år sen efter att ha läst Allen Carrs bok Äntligen ickerökare. Det enkla sättet i stället för via viljestyrka. En hjälp att omprogrammera hjärnan så det känns som att man SLIPPER röka istället för att man inte får. Helt underbart att slippa skiten efter 40 år!! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-21 21:53 | |
![]() | Jag fick en liknande bok i julklapp av min bror för några år sedan. Har dock inte hunnit läsa den..men nu känns det som man skulle ge den ett försök. | |
| Satyra | 2010-01-21 21:54 | |
![]() | Men alltså - på vilket sätt hjälpte boken er andra, som den tydligen hjälpte? Mig hjälpte den inte ett smack. :-O Det var ju så genomskinlig psykologi i den att jag blev rent förbannad åt det. JAG trodde att det skulle stå något revolutionerande i den - något som verkligen skulle hjälpa mig att ändra tankesätt. :-/ Jaja, jag är väl terapiskadad och därmed immun mot psykologiska tricks. :-O ;-) Fast det hade ju varit jäkligt bra om den hade hjälpt även mig ... | |
| bölie | 2010-01-21 21:58 | |
![]() | Jodåå suget försvinner efter ett tag, Men det sitter ju fortfarande kvar i "psyket" ATT HÅLLA I DEN DÄR CANCER PINNEN saknar man ju! | |