Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 483 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-20 19:37 | |
![]() | Håller med Mixiplus, bra inlägg. | |
| LisaLong | 2010-01-20 19:41 | |
![]() | Stringmuskel trams? det tycker jag inte, då kan man ju skriva det:) | |
| apbur | 2010-01-20 19:59 | |
![]() | Varför skulle "liv" bara dyka upp på en planet för att rätt förutsättningar finns? Vill livet i sig leva? | |
| Black Gamer - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:57 | |
![]() | Intressant. En nyanserad diskussion med många olika ståndpunkter. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-01-20 21:01 | |
![]() | Oidentifierade flygande föremål finns ju såklart, såg ett idag. Tror inte det var utomjordingar dock, bara en fågel jag aldrig sett förut. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-20 21:02 | |
![]() | :) klokt där! | |
| Mixiplus | 2010-01-21 13:20 | |
![]() | Jag tycker alla ska läsa den eminenta skriften "Blev människan till genom evolution eller genom skapelse?" Där få vi veta SANNINNEN, den enda rätta! Första halvan går ut på att kapa evolutionsteoretikerna jäms med fotknölarna. Den andra halvan börjar helt okritiskt med orden "För 5600 år sedan täcktes jorden av en vattenbaldakin". Häpp! Där han ni den! Sanningen! Skriften är för övrigt utgiven av det fiiiina trossamfundet Jehovas vittnen. Jag måste dagligen fejsa att det finns människor som är mer intelligenta än mig. Jobbigt! Jag är alltså inte skapelsens krona, vilket känns överjäkligt! Som ung var jag djupt troende OCH trodde på evolutionsteorierna. Jag har uppenbarligen aldrig varit bokstavstroende. Det är jag fortfarande inte, faktiskt inte ens när det gäller evolutionsteorierna. Det är några luckor som återstår att förklara så att vanligt folk begriper det, t.ex. tidsperspektivet och att artbildningen ser ut att vara diskret, dvs sakna mellansteg. Tror jag på UFOn? Ja för fasen. Här är jag ju! | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-01-21 20:59 | |
![]() | Nej, men Fire in the Sky och The X-files är ganska bra. | |
| kandu | 2010-01-21 21:26 | |
![]() | Finns det ett parallellt universum? Har människan ett behov att att inte känna sig ensam? Är Schrödingers katt död eller levande? | |
| Forticert | 2010-01-21 21:50 | |
![]() | Jag tror att det finns liv och även intelligent sådant någonstans i universum. Men jag tror inte att de har varit här på jorden, och det ska vi nog vara glada för. Om utomjordingarna är som oss människor hade de förslavat oss tekniskt underlägsna människor på direkten, och tvingat oss att tjäna deras syften. | |