Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 293 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-06 23:08 | |
![]() | Alla män slår väl sönder isbalkar? | |
| -Torskmacka | 2010-02-06 23:19 | |
![]() | balkar ja... men de behöver inte tvungetvis vara av is. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-06 23:34 | |
![]() | Anders borde haft en plats. | |
| caughtbock | 2010-02-07 00:24 | |
![]() | Frågan är varför Jenny Silver kände att det var okej att använda Beyoncés gamla scenkläder... I was like: "Is she for real?". sassygumdrops.com/bl...ce _016.jpg img.metro.co.uk/i/pi...40 x370.jpg | |
| dankar1973 | 2010-02-07 00:32 | |
![]() | Anser att låt nr 3 var bäst om man tänker på vad som kan slå i Europa och min personliga favorit. Olas låt är som alla andra dussinlåtar, den kommer drunkna bland alla andra. Ska man slå blocken i ESC (blocken är alltså länderna som av tradition röstar på varann utan att tycka att just låten är bäst), så måste man sticka ut från mängden OCH samtidigt ha en bra låt. Det tycker jag bara dock Salem al fakir hade lyckats med. | |
| caughtbock | 2010-02-07 00:38 | |
![]() | En sak till om Jenny... Låten var inte sämst bland bidragen men jag hade inte röstat ändå, av princip eftersom hon eller hennes stylist verkade tro att hon är Sasha Fierce. Kan inte komma över det. :P Linda (trean) har så sjukt bra röst även om hon stundvis låter lite som Shirley Clamp. Synd att låten är jättedålig. :) Bäst var Salem, som väntat. | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2010-02-07 00:42 | |
![]() | Mitt sällskap tvingade mig (Okej, jag valde att få hem gäster) att se det. Min första tanke var; - Hade alla rökt gräs? Eller var det den norrländska luften som gjorde att samtliga verkade totalt stenade? Frispråkarn såg verkligen ut att komma från SIBA. | |
| ankanka - Ej medlem längre | 2010-02-07 08:35 | |
![]() | Jag lästa på nån blogg nånstans att alla faktiskt hade rökt gräs. | |
| leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-07 10:06 | |
![]() | OLA! | |
| leftyson - Ej medlem längre | 2010-02-07 10:10 | |
![]() | salem hade byggt sin låt fel och gjorde till rösten, man kan inte glida på sin brors macka hela livet, någon kommer trilla av! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-07 11:45 | |
![]() | dolph var grym! vilken man hihi:) | |
| magnusito | 2010-02-07 12:34 | |
![]() | Salem var bäst och sötast! | |
| 1stclassriot | 2010-02-07 16:22 | |
![]() | nästa vecka kommer jag sitta klistrad; andra generationen (ni vet de som sjöng kebabpizza slivovitza) + DOGGE= bosnisk reggaeton, det kan bara inte bli bättre enligt mig. tyvärr kommer det nog inte gå hem hos svenska folket, men jag kommer rösta som en galning på dom! dolphs mimande var urkasst! det var så uppenbart att han mimade, läppsynken var totalt värdelös | |
| Pinjong1 - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:27 | |
![]() | haha, så roligt att engagemanget är sååååå stort. Tänk om man kommenterat sportsändningarna på samma sätt. melodifestivalen räknas väl som underhållning och visas bara ett fåtal dagar under året till skillnad från sporten | |
| Mikael | 2010-02-07 17:27 | |
![]() | Bäst igår var Jenny Silver. Låt som gav lite Kleerup-känning. Ganska väntat att den inte skulle gå vidare dock, fast att den skulle behöva komma sist var bara tragiskt. Bäst av låtarna som gick vidare var Salem. Lite väl mycket refräng bara. Blev aningen tjatig efter ett tag. | |
| Satyra | 2010-02-07 19:29 | |
![]() | "dolphs mimande var urkasst! det var så uppenbart att han mimade" Jo visserligen mimade han, men ändå till sin egen sång! ANNARS hade det varit pinsamt ja! Tycker till och med jag som gillar honom. ;-) Dolph är ju ingen sångare, eller dansare - att då ändå våga sig på att göra det nummer han gjorde tycker jag var starkt! :-) | |
| scientiavis - Ej medlem längre | 2010-02-07 19:44 | |
![]() | Vägrar kolla på sånt skit, är glad att mina tjejer valde att hyra film istället för att kolla på melodifestivalen... | |
| Palini | 2010-02-07 20:20 | |
![]() | "Melodifestivalen är så jävla uselt att det måste vara bottenskrapet av all låtsnickeri som existerar i Sverige som alls kommer på fråga att tävla. (vad ska man annars dra för slutsats?? hehe)" Få se nu... Vilka har ställt upp i Melodifestivalen tidigare. Lena Ph, Orup, Tommy Körberg, Carola, ABBA, Björn Skifs, Magnus Uggla, Lisa Nilsson, Tomas Ledin... Ja, du har nog rätt. Det är bara bottenskrapet... | |
| farmor448 | 2010-02-07 20:23 | |
![]() | Blev något irriterad när jag försökte rösta och ringde och fick följande svar: Gustav Lundgren. Röstningen är avslutad. Någon mera som drabbades? | |
| Satyra | 2010-02-07 21:14 | |
![]() | Palini - Menade inte artisterna, utan låtarna som kommer på fråga!! | |