Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-06 10:48 | |
![]() | Kan bara hålla med trådskaparen. Mitt ex hade två stycken innan vi hade flyttat ut från huset( det tog 5 månader att sälja). En bodde han ihop med en kort stund innan hon tröttna och kasta ut honom. Men jag inser att man inte kan bygga statistik på mina erfarenheter:-)) Så hur det egentligen ligger till det vet jag inte:-) | |
| Liftactiv | 2010-02-06 10:51 | |
![]() | Pion Ekrot: "Är detta för att kvinnorna även blir som mammor åt sina män? Hon behöver pusta ut och bygga upp sin energi efter ett förhållande, och han behöver hitta en ny kraftresurs så fort som möjligt." - exakt! =) | |
| Jag Ordblind | 2010-02-06 11:22 | |
![]() | Herregud... | |
| Yamma | 2010-02-06 11:22 | |
![]() | Kvinnor och män är det nog ingen skillnad på, men jag tror att båda vill ha någon snabbt för att de inte är vana vid ensamheten. | |
| Satyra | 2010-02-06 12:29 | |
![]() | poin - "Är detta för att kvinnorna även blir som mammor åt sina män?" Det där är väl extremt mysko, att det ofta blir så. (om jag tittar på mina vänner/bekanta) URK säger jag bara - Skulle jag ens känna att jag måste agera mamma åt en man skulle jag tappa lust för honom DIREKT! miss_ztar - "fast att hitta en man som både är sexatlet och kock är nog inte det lättaste!! :D" *Räcker upp handen* - Jag har en sådan mansfigur! :-) ;-) Och igen, om jag bortser från mig själv som exempel, så nog tusan finns ett sådant generellt mönster - att män oftast snabbare skaffar en ny partner. Bland de separerade jag känner till i alla fall. | |
| Satyra | 2010-02-06 12:34 | |
![]() | Men till männens försvar (om de nu funkar som mig, som inte heller varit singel särdeles länge, någonsin ...) vill jag hävda att jag faktiskt aldrig varit aktivt på jakt efter en ny partner (inte mer än högst temporära sådana i alla fall, hehe) - det har bara blivit så ändå. :-O ;-) UTAN att jag är ett dugg rädd för att vara ensam, tvärtom. Säger som min bror säger om honom själv och mig, angående bristen på erfarenhet av singelliv ... "Vi är väl så jävla underbara och älskvärda helt enkelt att det inte går att lämna oss ifred." HAHAHA ;-) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-02-06 12:42 | |
![]() | Det här med att män skaffar sig en ny snabbt när de blir dumpade... Kan det inte bara verka så för att det oftare är män som blir dumpade? | |
| colan65 | 2010-02-06 12:48 | |
![]() | Tror på att vara ensam ett tag..Om jag står ut att vara ensam o tycka om mig själv då har jag det lättare i ett förhållande sen allt handlar faktiskt om att älska sig själv innan man påbörjar nått nytt.Skulle aldrig hamna i ett nytt förhållande för att få plåster på såren.Tror att vi alla e olika man som kvinna.Bara mina tankar | |
| Satyra | 2010-02-06 12:53 | |
![]() | Larvbrud - Om jag igen utgår från mig själv, eftersom jag fungerar som den generelle mannen i den här frågan :-O, så har jag blivit dumpad EN gång i hela mitt liv och ändå rätt omgående efter ett uppbrott inlett ett nytt seriöst förhållande. Så din teori behöver nog inte vara förklaringen. ;-) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:03 | |
![]() | Jag har för mig att det är vanligare att kvinnan lämnar mannen (i seriösa förhållanden). Fast det kanske inte alls är sant. | |
| Satyra | 2010-02-06 14:12 | |
![]() | Larvbrud - Jo, det tror jag är sant, eller det är det om jag går till dem jag känner som separerat i alla fall. Vad jag menade med inlägget innan var att det faktum att man blivit dumpad inte behöver vara förklaringen till att man snabbare inleder ett nytt förhållande efter det gamla. Det kan, som i mitt eget fall, bli så ändå. Och rent logiskt borde det ju i så fall vara tvärtom - att om man blir dumpad så får självförtroendet sig en sådan stöt att man inte törs inleda något nytt direkt?!? ... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:45 | |
![]() | Fast jag tänker att man inte reagerar så mycket på om kvinnor träffar någon ny snabbt eftersom det kanske oftast är kvinnorna som gör slut... Gör man slut har man i princip motiverat att man vill träffa någon ny. | |
| Satyra | 2010-02-06 14:56 | |
![]() | Larvbrud - Mm, Ja, jo, så kanske det kan uppfattas ja. Ligger nog något i det. | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:57 | |
![]() | Satyra skulle jag aldrig göra slut med. :-) | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-06 15:02 | |
![]() | "miss_ztar - "fast att hitta en man som både är sexatlet och kock är nog inte det lättaste!! :D" *Räcker upp handen* - Jag har en sådan mansfigur! :-) ;-)" Just det Satyra, och då kan man ge sig faen på att de redan är upptagna!!! Jag får nöja mig med Rob och grillchipse!! ;) | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 15:03 | |
![]() | Ha ha ha ;-P | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-02-06 15:08 | |
![]() | Jag har samma erfarenhet. Män söker väl oftast den "lättaste vägen ut ur någonting" och varför inte bedöva känslor med en ny kvinna? "jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten " - Winnerbäck ;) | |
| Satyra | 2010-02-06 15:17 | |
![]() | Rob - hahaha, nä, du skulle bara våga komma på tanken ens - om du var min. ;-) hihi miss_ztar - Jo, fast han VAR ju inte upptagen när jag träffad honom, tvärtom, han hade varit singel i över tre års tid! :-O Så det gäller att man är lite på hugget medan de är fria och oskyddade. haha ;-) | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-02-06 16:39 | |
![]() | . | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-02-06 16:47 | |
![]() | Så du anser att vi har känslor alltså Kafountine!! Alltid något | |