Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 13:58 | |
![]() | Pensionärer tenderar att mot slutet av sin levnad bli gravallvarliga. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-06 13:59 | |
![]() | Har inte sett någon vara otrevlig alls Lisalong. Men TS säger i sitt första inlägg att det är på skoj! Då kan man ju ta det för det också? | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 13:59 | |
![]() | Pensionärer är grälsjuka. | |
| MP3 | 2010-02-06 13:59 | |
![]() | Jag förstår vilka det är som kan ta illa upp av ts harmlösa och mycket roliga tråd: min mamma. Hon är 64 år och blir galen om man skulle ens yttra något i närheten av ålder, ålderstecken, pensionärsgrejer.. etc. Vissa är sådana bara:) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:00 | |
![]() | sylvia och minta... nu gick ni väl över gränsen!!! Sova med strumpor på. Herregud det är ju nästan ättestupa det. | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:01 | |
![]() | Pensionärer har åderbråck - så kallade broken strings. :-) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:01 | |
![]() | El Grobbo, det är dom fan inte alls! Vad menar du med det? Jag tycker du säger det liksom så där bara för att provocera, jag. Ja det gör jag. Nu skall jag skriva en insändare till Metro om ungdomens provocerande beteenden. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:02 | |
![]() | (Fan inte alls grälsjuka alltså) | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:02 | |
![]() | Jag sover med strumpbyxor. Kittlar dödsskönt... | |
| LisaLong | 2010-02-06 14:05 | |
![]() | ..i kistan?...hehehhehe | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:07 | |
![]() | (Tar el Robbo åt sidan: Farsan, kom ihåg vad vi sa om att prata bland allmänheten om dina sovvanor. Jag vet att det är svårt för dig att minnas och att du ibland blir exhalterad av diskussioner, men tänk på morsan... se det som din hemliga lilla strumbyxevärld som bara du och jag och mamma vet om och om andra får veta det så blir det som det blev med den där önskeponnyn som jag drömde om... poff, borta. ok?") | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:08 | |
![]() | Kistan ja, alla pensionärer ska den vägen vandra - om de får leva och ha hälsan. Eh? :-) | |
| LisaLong | 2010-02-06 14:09 | |
![]() | El Robbo jag tänkte på djungelboken när du skrev kittlar dödskönt..:) därför skrev jag kistan:) | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:09 | |
![]() | Jag vet, Lisa. :-) | |
| Maja G | 2010-02-06 14:13 | |
![]() | hihihi...Det blev ju en rolig tråd iaf! Känner igen mig i flera inlägg...Det där med att ta ETT glas vin på en fest för att det är så jobbigt if man blir dåsig dagen efter. ( läs; bakfull) Sova med strumpor OCH pyjamas, det gör jag:) | |
| Tess 08 | 2010-02-06 14:14 | |
![]() | Börjar fundera på ålder på tex Rob... har för mig att gamlingar (som ofta är penstionärer) blir lite gaggiga med åren och att de glömmer bort vad de diskuterar och börjar prata om annat. Ofta är det "annat" saker som de själva tycker är mycket viktiga vilket gör att jag inte alls tycker det är konstigt att Rob diskuterar strumpbyxor :P | |
| Tess 08 | 2010-02-06 14:14 | |
![]() | (jag har blitt gammal och klarar tydligen inte av dagens teknik... eller i alla fall inte ett helt vanligt tangentbord) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:15 | |
![]() | visst tess, men tänk på att åldersdemens också är en anhörigsjukdom. Man får faktiskt, med kärlek och ömhet och en smula bitterhet, skydda sina kära gamlingar från allmänhetens oförstånd. | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:16 | |
![]() | Steven, du fick ingen ponny för att jag inte ville att du skulle växa upp och bli en fjolla som jag. Vet du hur mycket jag har fått arbeta med mig själv för att bli åtminstone lite macho? Herregud, jag tog till och med jobb som skitig gaffeltrucksförare, fast jag alltid velat bli damfrisörska. Livet är inte alltid så rätt, men gudarna ska veta att jag ville ditt bästa, Steve. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-06 14:16 | |
![]() | Somna kl halv nio i soffan efter ett glas vin en fredagskväll:-) | |