Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 797 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Klungan | 2010-03-20 19:19 | |
![]() | Gillar din inställning, bj-olle : D | |
| Gilena | 2010-03-20 22:55 | |
![]() | Hur går kalajset, b-j? Bra antagligen eftersom du inte hänger här... :-) | |
| mrperfect | 2010-03-20 23:06 | |
![]() | Låter som jag kan ha konsert hos Bj-olle , Liszt Chopin och Schubert. Annars så tycker jag att allting skall vara klart då gästerna kommer, jag brukar köra ut dem från köket in till salongen. jag tillåter emellertid att man hjälper mig ut med tallrikarna efteråt eftersom jag ju måste förbereda efterrätt och kaffe, jag har bara två händer... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-03-20 23:12 | |
![]() | Jag ser gärna att maten är på ingående vid ungefärlig utsatt tid, det gäller både när jag själv bjuder på mat likväl som när jag är bortbjuden och det främst av en orsak; brukar vara så himla sugen och hungrig... | |
| bj-olle | 2010-03-21 01:33 | |
![]() | det var succé. återkommer imorgon med en resumé av vilka valser, vilken pasta, vilka cigaretter och vilka viner som blev av denna afton. | |
| Gilena | 2010-03-21 01:57 | |
![]() | Åh härligt BJ! :-) | |
| pion ekrot | 2010-03-21 16:53 | |
![]() | Vill man ha hjälp och tycker det är "mysigt och familjärt" så är det OK utifall man är helt öppen med det från början. Jag vill också bara kunna slappna av när jag blir bortbjuden, det är vad jag är inställd på om inget annat nämns. Vid ett tillfälle tog värdinnan för givet att vi skulle dammsuga och diska åt henne. Som jag ser det var hon bara lat och utnyttjade situationen, och ville stjäla min tid och energi. Och nej, det var ingen nära vän till mig. :) | |