Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 20 543 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dgeo27 - Ej medlem längre | 2010-03-08 21:19 | |
![]() | mörkret är alla katter grå" Ordspråk som innebär att "alla", oavsett moraliska värderingar, tenderar ta chansen att utnyttja situationen till sin egen fördel om risken att bli upptäckt/igenkänd är liten. www.freewebs.com/per...ok aord.htm finns där om ni kollar,där har ni en länk som ni ville ha | |
bj-olle | 2010-03-08 21:26 | |
![]() | undrar om optiker och veterinärer haft någon historisk fejd, och uttrycket kommit som ett minnesord över de respektive tidsbokningar som korsats? | |
Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-03-08 22:00 | |
![]() | Haha! Underbara ordväxlingar! I mitt huvud sitter ni alla i mitt vardagsrum, dricker vin & babblar! Dennis var inne en sväng, rörde om i grytan & drog snabbt vidare till nästa fest! Jag följer diskussionen med spänning! Hur ska det sluta...? :D | |
DennisPlz | 2010-03-08 22:03 | |
![]() | Äldre kvinnor är tydligen att föredra enligt snubben på de amerikanska hundradollarsedlarna. "[...] And as in the dark all Cats are grey, the Pleasure of corporal Enjoyment with an old Woman is at least equal, and frequently superior, every Knack being by Practice capable of Improvement. [...]" www.swarthmore.edu/S...1- fra.html | |
Earth_Nut - Ej medlem längre | 2010-03-08 22:36 | |
![]() | Resultat av mitt googlande: "I mörkret är alla katter grå" Ordspråk som innebär att "alla", oavsett moraliska värderingar, tenderar ta chansen att utnyttja situationen till sin egen fördel om risken att bli upptäckt/igenkänd är liten. | |
SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-03-08 22:37 | |
![]() | Ja, precis som dgeo27 skrev. | |
Earth_Nut - Ej medlem längre | 2010-03-08 22:38 | |
![]() | sorry dgeo - missade ditt inlägg =) | |
Tyllestar | 2010-03-08 23:09 | |
![]() | Tack! Detta var en fråga inför min tenta i fysik vid ett universitet i Sverige. Jag är enormt tacksam för alla svar. hoppas alla har haft en bra kvinnodag! | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-08 23:11 | |
![]() | Det går utför med Svenska universitet. | |
chuchford | 2010-03-09 09:29 | |
![]() | Tyllestar: Fysik? Ska vi nu kosta på oss att vara lite vetenskaplika så blir inte alla katter grå i mörkret. En av mina katter är svart och hon blir inte mindre svart för att det blir mörkt. | |
ENAPEON | 2010-03-09 12:50 | |
![]() | Som alla vet alstrar katters päls statisk elektricitet, i mörkret ger detta även svarta katter ett svagt grått sken. | |