Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade75
Mobilspel
Pågående19 728

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sangria2010-03-27 19:24
Antal inlägg: 504

Underbart att det finns människor som orkar hålla koll på hur andra spelar och huruvida dom (hemska tanke) fuskar. Man kan ju undra om dom som jobbar som kontrollanter hos försäkringskassan eller liknande spelar beta och liksom inte kan hålla sig. Eller så finns det helt enkelt folk som är så nitiska och blir så upprörda över ev. fuskare och andra orättfärdiga individer att dom känner sig manade att hålla folk i herrans tukt och förmaning.
Vi andra som bara spelar för att det är ett kul ordspel och tidsfördriv kanske inte bryr oss så himla mycket utan bara går vidare till nästa spel om man känner att motståndaren kanske fuskar.

blue_moon2010-03-27 19:32
Antal inlägg: 9713

LOL@Sangria
I en liten by där alla känner varandra är det svårt att vara anonym.
Det jag beskrev ovan utspelade sig i Musen. Palindrom-nicken dök upp gång efter annan och spelade aldrig med mig, bara med varandra.
Är du aldrig nyfiken och kollar andras spelstatistik? Det gör jag och jag spionerar ofta på andras matcher, det är minst lika kul som att spela själv!

Sangria2010-03-27 20:54
Antal inlägg: 504

Blue moon-Nej jag är inte särskilt intresserad av hur andra spelar faktiskt. Det jag kan kolla någon enstaka gång det är om det är en rullare eller inte eftersom jag själv är en sån som rullar mycket, ofta,gärna och hellre än att vinna. Annars skiter jag faktiskt i hur andra spelar. Jag är här för min skull och ingen annans. Om folk vill fuska med varandra så får dom väl göra det då det har ju inget med mig eller mitt spelande att göra och skulle jag nån gång möta någon som kanske fuskar så strunt samma - det kan ju också ha varit jag som spelade kasst och motståndaren som var bättre. Som multirullare så blir jag själv anklagad för fusk ibland men det är nästan alltid av en med högre rank som blir sur för att jag vinner. Och jag bryr mig inte eftersom jag vet att jag spelar rent.
Att spionera fattar jag inte vitsen med, verkar ju bara dumt att kolla på andras matcher när man kan spela själv.

Syntax-Fe2010-03-27 23:15
Antal inlägg: 319

Som kvinna på betapet blir man vääääldigt trött på vissa yngre killar som inte kan ta en förlust utan att anklaga en för fusk.
Personligen tror jag det finns fler dåliga förlorare än fuskare.

chuchford2010-03-27 23:17
Antal inlägg: 80

Syntax-Fe: Hatten av för det!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?