Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 776 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nettis89 | 2010-04-01 15:08 | |
![]() | Miss_jk: haha den var faktiskt rätt rolig, men dock ett patetiskt försök till 1 april skämt dock. | |
| Nettis89 | 2010-04-01 15:25 | |
![]() | flera minnen och knep hur man kan lura folk på bästa möjliga sätt tack! :) Är rikitgt roligt måste jag säga och läsa era inlägg. | |
| bj-olle | 2010-04-01 15:30 | |
![]() | sylvia och dödis ska skaffa ett fadderbarn ihop... | |
| Nettis89 | 2010-04-01 15:39 | |
![]() | bj-olle: hmm.. undrar hur många som går på den när många (hoppas jag) vet att det är 1 april? :D | |
| bj-olle | 2010-04-01 15:43 | |
![]() | vi får väl se... kolla in det här! | |
| Nettis89 | 2010-04-01 15:45 | |
![]() | Medans vi andra väntar in och ser på om bj-olles skämt fungerar så...:) kan vi ju beskriva fler minnen och skämt som har skett eller varför inte! ska ske! :) | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2010-04-01 19:13 | |
![]() | Blev lurad av någon okänd person idag, som frågade om jag visste att väggen jag lutade mig mot var nyspacklad, började kolla efter färgfläckar :P | |
| Nettis89 | 2010-04-01 20:31 | |
![]() | _ Candid: haha den var bra, antar den okända personen fick sig ett gott skratt då Vad har hänt för er andra idag? har ni blivit lurade? vad hände? eller har ni lurat någon och vad hände isåfall? | |
| Ässät | 2010-04-01 20:35 | |
![]() | En kompis till mig har nyss börjat ett nytt jobb som lärare och hon hade smidit planer en hel vecka. Hon skulle ställa fram ett tårtfat med lock. Plastskedar och tallrikar bredvid. Skriva "Varsågoda" på en lapp. Bara det att under locket skulle det vara tomt. Hennes planer gick inte riktigt som planerat. Hennes lille son blev sjuk idag och hon blev tvungen att stanna hemma.. jag som ville vara en fluga på väggen i lärarrummet haha. | |
| Nettis89 | 2010-04-01 20:58 | |
![]() | Ässät: Synd att hon inte fick ta del av sitt april skämt på plats :) men det kommer ju fler gånger man kan skämta och dagen är som sagt ännu inte slut. så.. :D | |
| mjulven | 2010-04-01 21:24 | |
![]() | Bästa aprilskämtet jag minns var för ett par år sedan i Södra Dalarnas Tidning. Dom gick ut med att det hade varit polisen hade jagat en hembrännare som hade en hel lastbil med hembrännt. Olyckligtvis så hade lastbilen efter vägen tappat sin last, och polis hade inte resurser att samla in den. Dom hade dessutom lagt dit en karta där man kunde se vart jakten gått. Till saken hör att jag var i 16 års åldern då. För många i min dåvarande klass skolkade första lektionerna för att ge sig ut och leta. Snacka om att dom paffa när dom insåg att allt var en bluff :) | |
| mjulven | 2010-04-01 21:24 | |
![]() | Bästa aprilskämtet jag minns var för ett par år sedan i Södra Dalarnas Tidning. Dom gick ut med att det hade varit polisen hade jagat en hembrännare som hade en hel lastbil med hembrännt. Olyckligtvis så hade lastbilen efter vägen tappat sin last, och polis hade inte resurser att samla in den. Dom hade dessutom lagt dit en karta där man kunde se vart jakten gått. Till saken hör att jag var i 16 års åldern då. För många i min dåvarande klass skolkade första lektionerna för att ge sig ut och leta. Snacka om att dom paffa när dom insåg att allt var en bluff :) | |
| Nettis89 | 2010-04-01 21:32 | |
![]() | mjulven: haha jag undrar vad läraren sa om att ni skolkade den dagen när ni kom tbx till skolan :) Men den var rätt bra faktiskt. Har ni andra läst något idag som ni har fattat att det var ett 1 april skämt? vad handlade de om? eller! förstod ni inte det var ett skämt och gick på det? isåfall vad hände sen? | |
| Nettis89 | 2010-04-01 23:08 | |
![]() | suuuck! snart är 1 april över.. nu får man vänta ett år tills man åter får dra sina 1 april skämt.. *snyft* eller! så kan man köra april skämt varje dag, vem har sagt att det bara ska skämtas 1 april? :) | |
| Sotfinger | 2010-04-01 23:19 | |
![]() | Årets aprilskämt i VK www.vk.se/Article.js...cl e=341104 | |
| Tess 08 | 2010-04-01 23:25 | |
![]() | Min svåger hade bästa idén. OM det någonsin skulle hända något exeptionellt så är det just 1 april man ska släppa det. Ingen skulle ju tro det :) Ett fotbollslag i Östersund har köpt Figo George Clooney ska spela in film i Härnösand Hade varit roligare om det var sant och publicerat idag - just för att ingen skulle tro på det :) | |