Spelrum
Giraffen11
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade21
Mobilspel
Pågående19 747

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pollifaxen2010-04-06 07:12
Antal inlägg: 60

Factory Outlet i Vingåker kan rekommenderas till dom som gillar märkeskläder. Dom är jättestora stora och bra på Kavajer och kostymer.

För Svensson Svensson så finns det faktiskt endel fynd att göra. Skor av typen Sneekers och gympadojjor ligger väldigt bra i pris. Sportavdelningen har också en stor bredd och har allt från billigare fullt funktionella märken till svinigt dyra superdupermärken.

Just nu har dom väldigt mycket snygga dam-skinnjackor, dock ligger de runt 1500 i pris.

Finns även en rätt stor nice prize avdelening med Ps2, Wiii, Nintendo osv. spel samt tillbehör.

Finns även ett fyndtält med kraftigt nedsatta priser, dock inte alltid öppet. Där hittar man märkeskläder till REJÄLT nedsatta priser. Kan finnas allt möjligt men då det är ex. restpartier osv. så finner man kanske inte just det man vill ha alla gånger.

Fler frågor?

/Polli som jobbar som väktare där emellanåt

kvaturglon - Ej medlem längre2010-04-06 07:15
Antal inlägg: 472

Handlar du där Polli?

Pollifaxen2010-04-06 07:26
Antal inlägg: 60

Det händer då och då.

kvaturglon - Ej medlem längre2010-04-06 07:27
Antal inlägg: 472

jepp

jag tänker att man kan hitta det mesta på nätet

men visst är det kul att besöka nåt nytt ställe

Aurora Aurum2010-04-06 21:33
Antal inlägg: 296

har varit på Vingåker outlten och tyckte det var skitigt och absolut inget jag vill handla
däremot kan jag rekommendera Barkaby outleten om man vill köpa märkesprylar och även outleten i Kungsbacka är toppen
där kan man göra fynd
själv reser jag till Florida och handlar på outleter där, då gör man riktiga fynd, men tyvärr kostar resan alldeles för mycket

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?