Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _nelliee - Ej medlem längre | 2011-06-12 14:33 | |
![]() | Haha Näva! | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-09 06:49 | |
![]() | För er som tycker det är spännande att delta i hettrådar, raggtrådar, singeltrådar, dejttrådar och dylikt, utan att verka vara intresserade av att det leder till något verklighetsförankrat, kan jag tipsa om spelet "The Sims". Där kan ni få utlopp för era biologiska lustar utan att behöva ta ansvar för några konsekvenser. Ett annat plus är att jag slipper se på när ni uppför er som löpekatter. | |
| ANDERStG | 2011-07-09 07:45 | |
![]() | Ovovivi: Är det bättre om nämnda grupp tar det till en konkret nivå? Då blir det snart en massa pussipuss, gulligull och benhårt försvar av sin respektive. Därpå tjafs om bröllop och tjugo år av uppfostringstrådar. | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-09 10:04 | |
![]() | Förhoppningsvis kan de hålla det internt. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-21 12:24 | |
![]() | Först, varför skriver man ovidkommande i en tipstråd, typ mata inte djuren eller skaffa inte psoriasis. Det blir så segt att läsa igenom för oss som verkligen är ute efter tips. Mitt tips är apelsinskivor/clementin/g rape underst på mackan om man inte använder smör. Blir saftig och gott! (Gott även med smör). Clementin + riven vitlök är jättegott i sallad. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-21 12:50 | |
![]() | Mitt tipps till alla som får ett påslakan i julklapp,sprätta i sär påslakanet,och gör lika med ett annat påslakan byt sida på dom sy ihop och vipps har du 2 likadana,jag har nämligen en gammal släkting som skickar ett påslakan varje år till mig vad han hittar den udda affären vette17 | |
| cadette - Ej medlem längre | 2011-12-21 12:51 | |
![]() | förutsatt att du syftade på grapefrukt och inte g rape (våldtäkt av g-punkt?) så betvivlar jag att det skulle vara gott på varken med ost eller kaviar, men vad vet jag..? I övrigt så tror jag att tråden spårade ur för att folk inte var intresserade av att ha nån seriös tipstråd. Det är liksom så det brukar fungera. Är folk intresserade så hakar de på, och är de det inte så antingen låter de tråden dö (vilket den i det här fallet gjorde i juli) eller så strösvarar de nåt för att de känner för att säga nåt som inte känns så betydelsefullt men ändå har lust att babbla (vilket jag nu gör med detta meningslösa inlägg.) Väl mött.. | |
| 88tinste | 2011-12-21 13:00 | |
![]() | Mitt tips för är för att få finare, starkare och slätare hår: sluta med schampon med silikon i...eller sluta med schampo helt och övergå till att använda balsam. | |
| darkbiffzor | 2011-12-21 13:03 | |
![]() | Om ni är trötta på att plastfoliet alltid trasslar sig kan ni förvara det i kylskåpet så är det jättelätt att få av rullen... | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-21 13:15 | |
![]() | Till vårstädningen: Köp ett verktygsbälte som hantverkare har (t e x hos Clas Ohlson) och fyll det med alla städprylar du behöver. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-21 13:17 | |
![]() | Cadette, det är supergott med grapefrukt till skinka. | |
| Mindymoo | 2011-12-21 13:31 | |
![]() | darkbiffzor, kanontips, tack! Hatar dendär plastfolien. När det står "finfördela smöret" i ett recept: lägg smöret i frysen en liten stund så det går lätt att hyvla tunt med osthyvel. No kladd. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-21 13:31 | |
![]() | "g rape (våldtäkt av g-punkt?)", lol | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-21 14:17 | |
![]() | Om du ska tärna/skiva rökt fläsk går det bäst när det är halvfryst. (Om du ändå haft det i frysen). Parmesan har jag numera i frysen, går att riva direkt. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-26 05:15 | |
![]() | Överblivet vin går utmärkt att frysa in. Drick det sen medan det är isigt, jättegott. Vet dock inte hur det blir med alkoholhalten, men tror att den finns kvar? | |