Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 708

Forumkategorier

Användare Inlägg  
anneli72 - Ej medlem längre2010-04-14 23:45
Antal inlägg: 11612

Jag skulle dela ut tidningar.

miaurora2010-04-14 23:48
Antal inlägg: 178

Kan du inte redan Torsbymål, träna på det - åk sedan till storstaden i höst och se hur många som förstår det. En liten språklig undersökning dvs.
Jag har en bekant från Torsby, hon kanske kan massera dig gratis, förutsatt att du vet vem jag menar. Men det tror jag inte. Höh. Läsa böcker har du ju redan fått förslag om..

Men i Torsby... T.ex. kan man ju släpa med sig lite vänner och lite spel och köra spelkvällar? Om inte kan du träna luffarschack med den lokala luffarschackspelaren.
Dessutom har jag hört att det går alldeles utmärkt att göra diverse exkursioner, t.ex. i Torsby. Leta på och journalför alla eventuella små kryp du kan finna. Tycker du inte om kryp kan du göra en studie i exkrement i skogen. Tycker du inte om exkrement kan du undersöka vad människor i olika Torsby-åldrar tycker om att göra, och utifrån deras (förhoppningsvis) utförliga slag kan du göra ytterligare exkursioner.

Hälsa Torsby från mig! (obs, jag tycker om Värmland. Och Torsby. Det är bara så roligt att säga så det måste upprepas! Torsby... Torsby... Torsby...)

Dyslekso2010-04-14 23:51
Antal inlägg: 8945

Egenskap: kan du vara ledig utan att _behöva_ jobba så är ju det förstås skönast. Njut av sommarlovet i så fall, du har väl inte så många kvar? :)

Egenskap - Ej medlem längre2010-04-15 00:09
Antal inlägg: 8331

Jo, men får ju inga pengar på hela sommaren annars och det är ju lite surt. Så får väl bli jobb ändå. >_<
Nja, detta är näst sista. :P

Miss_jk2010-04-15 05:27
Antal inlägg: 8941

elsa: Jag skulle passat på att bara njuta av ledigheten, för när du väl börjar jobba så blir det bara ca fem veckor om året. Sola, bada, promenera o.s.v. Softa med andra ord!

Granis1232010-04-15 09:08
Antal inlägg: 46

kanske nåt volontärarbete på något äldreboende....gå ut och promenera,,,sitt och prata....garanterat medmänsklighetspoäng

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?