Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 578 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:06 | |
![]() | Annica, vad är respektfullt att göra då om man inser att man legat med en blivande prins eller vad han kan tänkas kallas? Att hålla käft? Att ringa upp kungen? | |
| memento-mori | 2010-04-22 11:07 | |
![]() | Av respekt skulle hon absolut inte läkt ut de till tidningen, till hela sveriges befolkning. | |
| Annica_s78 | 2010-04-22 11:08 | |
![]() | Ja jag vet inte men inte är det att gå till tidningen iaf. | |
| memento-mori | 2010-04-22 11:08 | |
![]() | haha jaa steve, terapi för sitt "sexmissbruk" | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:09 | |
![]() | för att....? Om svenska folket får reda på att jonas varit otrogen så har hon som berättat det inte visat respekt för... vad? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:09 | |
![]() | Nej det är det inte i min värld heller Annica det kan jag hålla med om. Men i detta läge så kanske det inte är så enkelt alla gånger. Det blir svårare för Jonas att hävda sin oskuld när det kommer fram på detta sätt än om det hade florerat i smyg. Det jag ändå reagerar mot är att det oftast blir hat mot kvinnor i detta läge. Att utmåla henne som hora eller lycksäkerska gör mej förbannad. Hon har inte gjort något fel, hon blev uppraggad av ett svin och tog sig ett nyp. Vad är det för fel på det? Ska hon kolla personakt innan hon kryper i säng? | |
| Minta | 2010-04-22 11:10 | |
![]() | Enligt gårdagens skvallerpress visste hon inte att det var den blivande prinsgemålen hon låg med, han använde ett alias för att få vara vanlig på skidresan. | |
| Minta | 2010-04-22 11:11 | |
![]() | Hon kunde alltså inte veta att hon låg med en "upptagen" man. Att gå till pressen i efterhand "för att Madeleine har rätt att veta och att hon tycker synd om henne" känns inte helt äkta. Det är nog möjligheten att "tjäna" lite som var drivkraft. | |
| memento-mori | 2010-04-22 11:12 | |
![]() | För att folk kommer ha mängder med åsikter, lägga sig i hur hon ska reagera, förstora upp allt, hitta på saker, inte lämna dom ifred. Dom vädjade till pressen att få vara ifred i GP idag. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:14 | |
![]() | Och ni tror inte detta hade nått pressen ändå? Förutom att tjäna pengar verkar det rätt smart att gå ut med sin version innan någon annan läcker. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:16 | |
![]() | Håller med larvbrud:-) | |
| Minta | 2010-04-22 11:21 | |
![]() | Larvbrud, för att tjäna pengar innan någon annan gör det menar du? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:21 | |
![]() | memento, det låter så oerhört moraliskt att man skulle hålla inne med information för att undvika folks åsikter, när det i självaste verket handlar om att jonas bergström är den som varit otrogen. Det är ju inte så att kungahuset hålls i fred i alla fall, så jag håller helt med larvbrud i sammanhanget, och broken i att det är en klar tendens till att skuldbelägga och spekulera om tjejen, och plötsligt framstår jonas som att han blivit på något vis förförd av en norsk lycksökerska som inte har vett att hålla käft senare om att den blivande mannen till prinsessan madeleine har knullat runt!? Det känns lite föråldrat utifrån min världsbild. | |
| Minta | 2010-04-22 11:23 | |
![]() | En föråldrad världsbild som är väldigt vanlig för att kunna fortsätta förhållandet och upprätthålla fasaden av att allt egentligen är bra. | |
| memento-mori | 2010-04-22 11:25 | |
![]() | Jag håller med dig steve. Om tjejen inte viste om att Jonas hade ett förhållande så är de enbart Jonas som bär ansvaret. Men jag tror faktiskt att Toras syfte med pressen var en annan än att berätta för madeleine att hon är tillsammans med en man som varit otrogen. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:28 | |
![]() | Föråldrat är bara förnamnet, trodde vi kommit förbi det stadiet att tjejer är horor och killar hjältar när de knullar runt. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:29 | |
![]() | Minta: Eller för att få ut sin version och på så sätt dementera/förekomma andra rykten. Till exempel om det nu var så att hon inte visste vem han var kanske det kändes viktigt att mobben fick veta det. Vem vet. | |
| memento-mori | 2010-04-22 11:33 | |
![]() | Skiter fullständig i kungafamiljen egentligen så jag vet inte varför jag gav mig in i detta från början, lämnar de nu och åker till jobbet istället!:) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:33 | |
![]() | so what om hon visste eller inte vem han var? Skall hon bevisa sin oskuld (freudian slip..?) i frågan för att slippa bära skammen för det faktum att jonas knullat runt när han har ett bröllop planerat med "vår" prinsessa? Det känns ju smaskigare om hon är en lycksökerska, en 21-åring som har full koll på saker och ting och nu ser sin möjlighet att mjölka en svensk skvallertidning på pengar för att... vadå? | |
| Little 15 - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:34 | |
![]() | Jag har inte läst någon artikel om det här. Enbart sett rubriker. Förstår verkligen inte vad det är som är så intressant med detta. Folk är otrogna till höger och vänster hela tiden. Vem bryr sig? | |