Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 659 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pläp | 2010-05-14 10:52 | |
![]() | Gör ungefär samma grejer som jag brukar göra hemma året runt. Kanske lite mer noggrannt. Fönsterputsning behövs extra mycket efter vintern. Man fixar iordning på balkongen också. | |
| granit69 | 2010-05-14 10:55 | |
![]() | Våren har uteblivit i mitt län.Städningen likaså. | |
| nicklös | 2010-05-14 11:26 | |
![]() | Jag har två metoder att rekommendera: 15-minutersmetoden och Ett rum i taget-metoden. Sätt äggklockan på 15 minuter och gör er bästa skållat troll imitation, gör sedan något roligt. Finns lust och ork, upprepa. Ett rum i taget talar väl för sig självt och när det gäller badrum är bästa sättet att spruta någon miljöovänlig smörja överallt, klä av sig och gå loss med duschen. Dammtussar kan man plocka upp när de kryper fram. Annars är knepet att låta bli att röra runt i dammet, då syns det inte lika mycket. | |
| PowerYoga | 2010-05-14 11:29 | |
![]() | putsar fönster och byter ev gardiner.Städar och fixar balkongen samt planterar blommor och örter och annat krafs | |
| -Niskanen- - Ej medlem längre | 2010-05-14 12:00 | |
![]() | vårstädar inte men städar 3-4 ggr i veckan eftersom jag har djur men städa mkt noga tex byta gardiner, städa ugn o.s.v kanske 2 ggr i halvår. | |
| rufs | 2010-05-14 12:37 | |
![]() | Tänk om man kunde bli rik på alla dessa gråa änglatofflor =) jag har inte lyckats lista ut vilken tid alla änglarna intar mitt hem men dom verkar ha väldigt bråttom ut för se ; dom glömmer alltid sina gråa tofflor kvar ....Jag tror nog bestämt dom tovar sina själva för någonstans tycker jag mig känna igen looken :) Det kanske finns någon här på Beta som är intresserad av att köpa ett par dom verkar finnas i storlekar upp till 48 :) jag bjuder på frakten!! | |
| nicklös | 2010-05-14 15:02 | |
![]() | Änglatofflor! :) Underbart! | |