Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1056Azalea | 2010-04-26 23:17 | |
![]() | mrperfect: min franska är ytterst begränsad. jag kan fråga om du vill ligga med mig i kväll, jag kan peka på månen och säga "åh, månen", och tiotalet andra totala onödigheter. däremot är min italienska väldigt välutvecklad, så också min tyska och nederländska. jag förstår spanska till fullo, men kan inte riktigt prata det. jag kan esperanto och latin (om det nu är något man kan kunna) och har smygtittat på quechua. | |
| mrperfect | 2010-04-26 23:20 | |
![]() | Italienska och Spanska har liknande grammatik som franskan, har du lärt dej Esperanto först och dessa två språk senare? Eller tvärtom? | |
| 1056Azalea | 2010-04-26 23:24 | |
![]() | jag började med italienskan på gymnasiet, ett år innan esperanton. största delen av mina kunskaper i språket har jag dock tillskansat mig på senare tid, i Italien och på svenska universitet. spanska har jag aldrig studerat, mer än bläddrat förstrött i vänners böcker. tyska började jag med på högstadiet, men det var först på gymnasiet jag började fatta nånting. nederländskan har jag läst på universitet i Göteborg efter en kortare vistelse i Antwerpen. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-26 23:25 | |
![]() | Jag starta tråden för att jag var tveksam, min fru som jobbar som översättare tyckte att det var en kul idé. Jag var lite tveksam, men nu känner jag att det är en bra ide´. | |