Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 18 478 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildcard | 2010-04-27 14:34 | |
![]() | apbur: hur menar du nu? | |
| ErikSeger | 2010-04-27 14:35 | |
![]() | "Har lite svårt att tro att varenda öststatsbrud känner sig obekväm." Apbur... jag är förvånad över såna oerhört grova generaliseringar. Du kanske vill förklara vad du menar? | |
| wildcard | 2010-04-27 14:35 | |
![]() | Vad räknar du till öststater, förresten? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:36 | |
![]() | fast varför får varje transande man rocky horror show/öststatshora smak så fort han transar. en straight affärsman m gucci kostymer o snygg fru ser lik förbannat ut som en psykedlisk mardröm när han transar o känner sig snygg. vad handlar det om? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:38 | |
![]() | men come on! öststatsbrudar representerar en viss stil. är man en godare människa om man inte lagt märke till det? | |
| wildcard | 2010-04-27 14:39 | |
![]() | Men nu får ni väl ge er: öststatshoror? Känner ni verkligen någon som är transa? Eller någon öststatshora? Jag utgår härmed från denna diskussion! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:40 | |
![]() | :) | |
| Mathisen | 2010-04-27 14:41 | |
![]() | Jag tycker att öststatskvinnor är jättevackra! | |
| ErikSeger | 2010-04-27 14:42 | |
![]() | Det finns oerhört många olika tankar INOM HBT (Homo-, bi, trans-personer) och egentligen är HBT fortfarande rätt heterogent i så måtto att man haft svårt att definiera vart relationsanarkister och polyamorösa ska in i organisationerna. Som exempel. Man hör ofta folk säga saker som "Bögar är sååå gulliga", som om det vore en självklarhet. Men HBT-folk är precis lika goda och dåliga som andra, "normala" människor. Däremot tror jag att den som funderat över sin egen sexualitet, vestualitet, könsidentitet har fått oerhört mycket motstånd i vårt heteronormativa samhälle att de mycket ofta har ett mycket bredare synfält än de som aldrig ens tänkt tanken på att bära nåt kvinnligt. t.ex. Det gör dem kanske i större utsträckning toleranta mot andra? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:47 | |
![]() | erik jag håller med. att gullegulla m homos är lika nedvärderande som vilken klapp på huvet som helst. folk är så livrädda att inte vara pk att inget får sägas om den fula transan den bittra bögen eller anarkafeministflatan hur hemsk människan än är. | |
| apbur | 2010-04-27 15:13 | |
![]() | Tack ramsay, jag började bli lite orolig där ett tag. Sen behöver ju inte alla gilla mode. Jag tycker också om öststats-stilen. Tog det som en komplimang när min vän utbrast att jag såg ut som en lettisk hora på senaste passfotot. Tyvärr förstår inte folk när de särbehandlar. De tycker istället att de visar prov på att vara så toleranta när de önskar en transa lycka till men med all sannolikhet hade smågarvat åt nån som berättade att de brukade klä på sig stålmannen-dräkten när de kom hem från jobbet. | |
| LisaLong | 2010-04-27 15:26 | |
![]() | ramsay har du överhuvutaget varit i nåt öststadsland?? | |
| ebba033 - Ej medlem längre | 2010-04-27 15:30 | |
![]() | 100% hetero ------------------------- ---------------------100% homo På ett seminarium ritade man upp denna bild och sa att ingen är 100%homo eller hetero. Alla ligger någonstans på linjen emellan. En del kan alltså vara 50% homo och 50% hetero! Transorna kanske ligger närmare 50 än 100? | |
| apbur | 2010-04-27 15:37 | |
![]() | Jag trodde inte det var ok att säga till en homosexuell att de nog trots allt är lite hetero. | |
| ebba033 - Ej medlem längre | 2010-04-27 15:43 | |
![]() | Why not - en del har ju "förmånen" att kunna välja både bland män och kvinnor!:) | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-04-27 16:02 | |
![]() | Skön kille du EttanPortion! Du ska absolut utveckla den här sidan av din personlighet, en klubb för likasinnade kan vara en bra start! I ditt inlägg berör du det faktum att du inte har lust, i nuläget, att informera dina närstående om denna del av din personlighet. Klokt tänkt, inte behöver man berätta allt om sig själv, i synnerhet inte om man vet att det för med sig problem. Känn efter hur detta känns, ta små steg, på sikt vet du vem som bör få veta och vem som inte ska få det. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-27 16:09 | |
![]() | Blir man verkligen 15 cm längre av att ha skor med 15 cm höga klackar? Skor lutar och man står inte enbart på hälarna. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-27 16:14 | |
![]() | För övrigt menade inte jag att jag inte trivs i kvinnokläder, utan att jag reflekterar över hur överdrivet det är att ta på sig ultrafeminina kläder jämfört med att inte göra det. Ibland känner jag att jag ser ut som en prostituerad eller en transa och det beror mer på att de kläder jag bär passar till den stilen eller att jag inte har klätt upp mig eller sminkat mig på länge. När jag väl klär upp mig tycker jag om att göra det ordentligt. Men det är en form av utklädning. | |
| apbur | 2010-04-27 16:15 | |
![]() | Så länge inte klacken lutar så blir du 15 cm längre. En sån hög klack kräver oftast att det är lite platå under främre delen av skon. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 17:09 | |
![]() | lisalong, jag är född och bodde mina första 8 år i ett. därav min skönhet;) | |