Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| erik0101 | 2010-05-07 12:29 | |
![]() | En annan grej; Jag gick och tänkte på en person jag var förälskad i i över ett år, hoppades och drömde, men vågade inte direkt ta kontakt, då han var upptagen. Levde med de här drömmarna tills en dag då jag liksom tänkte; Nä, nu skiter jag i honom, jävla tönt. Jag lägger ner den drömmen. Dagen efter ringer han då han träffat en kompis till mig och bett henne om mitt nummer. Så påbörjades en slags relation. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-05-07 14:17 | |
![]() | När jag var ute och tågluffade hamnade jag i Nice på franska rivieran. Jag och polaren var ute och gick på stan när jag plötsligt funderade vilka det var som hade gått förbi. 15 m bakom vände sig två tjejer/kvinnor om samtidigt och det är mina kusiner som jag inte hade träffat sedan jag var typ 8 år. Märkligt vad världen är liten och hur de kände igen mig fattar jag fortfarande inte! | |
| Misslyckad_ | 2010-05-07 14:24 | |
![]() | Världen va riktigt liten när jag satt på ett litet "cafe" i sahara öknen och stötte på min döda pappas fostersyskon som jag aldrig sätt i hela mitt liv eller vetat om. De va en märklig känsla. Men väldigt roligt då dom berättade massa "hyss" min far gjort som liten. Spännande då min far dog när jag va väldigt liten. | |
| miaurora | 2010-05-07 14:25 | |
![]() | Wow, vilka stories alla har! Min mest bizarra berättelse är så knepig så jag vet inte hur jag ska förklara den. Jaja, jag gör ett försök. För några år sedan stötte jag på Kärleken i Örebro, kan man säga. Jag hade precis sökt flera skolor runt om i Sverige och på grund av kärleken ville jag ju komma så nära honom som möjligt. Sagt o gjort, jag kom in på den skolan som låg närmast, en liten ort i Värmland. Så börjar denna märkliga historia, för på skolan gick flera personer som kände "mina" personer från Örebro, alla kom från vitt skilda orter i Sverige och kände inte varandra sedan tidigare. En kille på skolan var ex till min nyfunne pojkväns tjejkompis. En tjej, vi kan kalla henne K (som också gick på skolan) var kompis med samma tjej som var ex till den förstnämnda killen och min pojkväns bästa vän P. K:s klasskompis, vi kan kalla henne A, har gått i samma klass som min pojkväns bästa killkompis (P:s) tjej från Ö-vik av alla ställen, vi kan kalla henne E. Det visar sig också att E har varit tillsammans med en kille i Gävle som, när jag bodde där, var vän med en av mina vänner. Så, jag tror jag fick ner det hela rätt korrekt, fast det känns som jag glömt något. Galet, minst sagt! | |
| JuicyM | 2010-05-07 14:46 | |
![]() | Jag va au-pair för att par år sedan i Norge. Jag sökte hos två familjer och valde en av dem. En av mina bästa kompisar som jag lärde känna i Norge som också va au-pair ifrån Sverige hade också träffat två familjer varav den ena, som hon inte valde, bodde granne med den familjen jag inte valde.. En dag när vi satt ner och pratade om staden jag kommer ifrån i Sverige (hon kom ca 2 timmar därifrån) säger hon att hon känner en tjej där. Tjejen gick i min klass på gymnasiet! Hon har även en kusin som jag umgicks med och festade med en del under gymnasiet. Till slut kom vi fram till att hon kände väldigt många av mina gamla vänner från gymnasiet och hade tom sett på film med ett gäng av dem hemma hos mitt ex!! Väldigt lustigt :) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-07 14:56 | |
![]() | En liten konstig sak som jag var med om men knappt vågar berätta här men jag gör det ändå. Jag hade ett konto här för länge sen och ville ha profilbild men inte att det skulle synas att det var jag. Så jag googlade på bilder på tjejer och hittade en som jag var nöjd med. Hade den ett tag här med det kontot tills en dag som min sambo fick kontakt på facebook med sin avlägsna kusin och där ser exakt den bild som jag har på min profil. Det var hans kusin alltså:-) Helt sjukt konstigt att jag valde exakt den bilden på google. | |
| Margana | 2010-05-07 14:59 | |
![]() | Höjden av otur! Denna historia utspelar sig på 80-talet när jag bodde i Falun. En vännina till mig, då ca 17 år fick för sig att det var så tråkigt hemma i Svedala och tar en granne till oss båda med på en liten lifttur till Örebro för att kolla in läget där. Tjejen är inte så gammal, 3 år yngre alltså typ 14 och förväntas väl inte vara ute och lifta så där på helgerna. Nå till det unbelievable, när de går på trottaren på en gata i Örebro mitt på lördagen så kommer grannarna till den äldsta tjejen åkandes med bil och ser dem, 17 mil eller något sånt, hemifrån. Kan nämnas att respektive föräldrar inte blev så glada. | |
| miasve - Ej medlem längre | 2010-05-07 15:01 | |
![]() | Jag bor i norra Sverige, men var förra sommaren på en kurs på Österlen. Där träffade jag en tjej som efter ett långt trevligt samtal visade sig bo i min nu döda pappas gamla föräldrahem mitt i mörkaste Småland... Där var jag många gånger när jag var väldigt liten... och det var längesen... | |
| jejeje - Ej medlem längre | 2010-05-07 15:08 | |
![]() | brokenstring, vilken söt historia. =) | |
| raisingirl | 2010-05-07 15:45 | |
![]() | Vilka roliga historier! Jag har en från drygt 10 år sen när jag och en kompis reste runt i Australien. Ett av stoppen var Sydney, en "ganska" stor stad, efter lite funderande bestämde vi oss för att leta boende i stadsdelen Coogee. Där fanns flera hostels att välja mellan, det första vi chansade på var fullt så vi gick vidare. Nästa verkade inte särskilt trevligt men på tredje försöket var vi nöjda. När vi kommer in ser vi en typisk "JC-t-shirt" som var ganska poppis då, en svensk alltså. Inget konstigt men vi blev rätt förvånade när det visade sig vara en kollega till min kompis, dom hade sommarjobbat tillsammans på posten på Gotland... | |
| erik0101 | 2010-05-07 18:43 | |
![]() | Hah, en annan gång åker jag tåg från småland, sitter bredvid en kille som liknar en kompis ex, (han ser ut som hennes typ av kille samt att han verkligen liknar hennes ex till utseendet) men jag ser att det inte är han. Han börjar prata och det visar sig att han VARIT IHOP med kompisen jag tänkte på! | |
| Midna79 | 2010-05-07 18:50 | |
![]() | Träffade en person i Vietnam under en resa för några år sedan som senare visade sig vara - en granne! Var för övrigt den enda person från Europa jag träffade under min treveckors rundresa i landet. | |
| erik0101 | 2010-05-07 19:01 | |
![]() | En till grej. Jag var tillsammans med en A. Vi skulle till Indien. A hade en väldigt störig granne som hälsade på lite för ofta och aldrig fattade när det var dags att gå hem. Hur som helst tänkte vi att: skönt att åka till Indien så får vi vara ensamma. Givetvis bokar grannen en resa till Indien med. Vi tänker att vi ska åka till andra ställen så vi kommer inte att träffas och har ingen kontakt under resan (3månader) Efter 3 veckor bestämmer vi oss att åka till Goa. vem är den första vi träffar efter att ha checkat in på hotellet och ska ta en bit mat? Jo såklart Grannen. detta skojade vi om redan innan ifs. Men självklart var han där, och tyvärr åkte vi iväg efter 2 veckor, för att få vara själva igen. Annars är Goa kul och härligt! | |
| erik0101 | 2010-05-07 19:04 | |
![]() | Mannen jag är kär i har ett personnummer av typen: 770707 och hans bror 780808 mitt ex hade oxå personnummer av samma typ. | |
| erik0101 | 2010-05-07 19:06 | |
![]() | samt att nästan alla som varit viktiga för mig har telefonnummer med dubbelsiffror och varianter på samma siffertema vill dock inte ge exempel av privata skäl | |
| -Nephelia- | 2010-05-07 19:21 | |
![]() | Jag sprang på min bror, som jag inte hade sett på ca 10 år, och inte hört något från på lika länge, i ett öltält i Slovenien, på en festival. Det var nästan kusligt. Fast väldigt roligt, sedan dess har vi hållit kontakten! | |
| erik0101 | 2010-05-07 19:33 | |
![]() | Galet! | |
| missundersto | 2010-05-07 19:52 | |
![]() | Jag blev för många år sen tillsammans med min systers sambos halvsysters dåvarande pojkvän utan att veta om att det var några som helst sammankopplingar mellan mig o henne och senare blev hon tillsammans med ett av mina ex utan o veta om att det var mitt ex o dom har nu barn ihop. Jag har vid ett annat tillfälle blivit tillsammans med min systers bästa kompis bror och senare blev han tillsammans med min halvsysters halvsyster, exet hade träffat min halvsyster när vi var tillsammans men inte hennes halvsyster och hennes halvsyster visste ej om att jag o exet hade vart tillsammans innan. Gissa hur folk reagerade på julmiddagen när han nån månad tidigare hade befunnit sig på samma ställe fast i mitt sällskap?! =) Jag hade en kompis förut som visade sig vara allt annat än en kompis, jag blev glad när hon flyttade från stället vi båda bodde på. Sen flyttade jag och sambon till ett hus i en liten håla med vetskapen att hon fanns över 1 mil bort, jag oroade mig att behöva träffa henne i affärn eller så nån gång men det blev inte mitt största bekymmer, en dag stod det en flyttbil utanför på andra sidan gatan där det finns lägenheter. Ni kan ju gissa vem det var som flyttade in där va? | |
| erik0101 | 2010-05-07 20:03 | |
![]() | En till magisk grej. Jag hade festat hårt på ett uteställe, när jag var runt 16. Hade lånat mammas cykel en dyr mountainbike. Kräktes och vet inte hur jag kom hem, eftersom jag inte kunde hitta cykelnyckeln. Dagen efter åker jag till utestället för att leta efter nyckeln. Cykelparkeringen är av fint grus, ganska lätt att se saker man tappat. Jag går runt som en galen spårhund och letar. Tänker att det är omöjligt. Hittar pinnar och annat. Ger till slut upp och tänker, vad ska jag göra?. T'änker FAN sparkar i gruset och där ligger nyckeln! Helt magiskt! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-07 20:43 | |
![]() | Jag har två barn och min förra man hade ett barn som var exakt två veckor yngre en min son. Min nuvarande man har ett barn som är exakt två veckor yngre en mitt minsta barn. Lite konstigt det med:-) | |