Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ankanka - Ej medlem längre | 2010-05-12 22:28 | |
![]() | det är väl ganska lätt att bevisa hur fel du har i det, fyll ett badkar med vatten och gör inte alltför mycket motstånd så kommer du nog reda ut rätt snabbt hur det ligger till med din undervattensandningsförmå ga. | |
| KnivesOut | 2010-05-13 00:19 | |
![]() | ankanka NEHE bara för att Anarquista sätts ner i ett badkar och misslyckas med att andas så betyder inte det att han inte kan... han kanske inte kände för det just då? som Gud ungefär, som bara behöver visa sig eller visa något tecken, men han vill inte heller just nu. | |
| Sisilisko | 2010-05-13 02:26 | |
![]() | i Illustrerad vetenskap hade man räknat ut att det är ca 70% sannolikhet att Gud finns, hur de gick till väga att komma på det har jag ingen aning om. | |
| kicjoh | 2010-05-13 03:35 | |
![]() | Min Gud, jag vill tacka, för allt som du gjort för mig, varje liten sak, är bevis för din omsorg om mig.................. | |
| Huttans | 2010-05-13 05:08 | |
![]() | Jag var och spådde mig 6 månader efter att min pappa dött. Det första hon sa var att jag inte var ensam in i rummet. Hon beskrev min pappa utseendemässigt så att det inte fanns något tvivel om att det var han. Han var där för att be om förlåtelse för att han var så lite med mig o min syster när vi var barn. Det stämde till 100% o det finns ingen som helst förklaring till hur hon kunde veta det. Efter det så är iaf jag säker på att det finns ett liv el. nåt efter döden. Har pratat med en präst om upplevelsen, o hans tro var att människan endast utnyttjar en bråkdel av den kapacitet vi faktiskt har. En del människor har dock en förmåga att att uttnyttja den del av hjärnan som gör det möjligt att få kontakt med den andra sidan. Den förklaringen köpte jag o tycker att det är skönt att tro att det inte är helt slut efter döden. | |
| PorthoZ | 2010-05-13 05:10 | |
![]() | Jag fick lite tankar efter en av Dan Browns senaste alster. Att man med hjälp av förenad tankekraft kan påverka fysiska ting. Vilket låter delvis trovärdigt. Dock vet jag inte hur mycket man kan lite på Dan Browns böcker då 50% är bullshit. Men spännande böcker iaf =) | |
| LisaLong | 2010-05-13 06:51 | |
![]() | Anarquista jag ställer samma fråga igen, men det har väl inte heller bevisats att det INTE finns? Har du gälar så kan du andas under vatten:) | |
| dracena | 2010-05-13 07:18 | |
![]() | Lisa long, bevis bördan ligger hos den som påstår att något existerar. Det går inte att bevisa icke existens, osannolikhet å andra sidan. | |
| Stubin | 2010-05-13 18:57 | |
![]() | Anarquista: Klart att du kan andas under vatten! .... med rätt hjälpmedel. Har man utvecklat förmågan att kunna ta kontakt med andar så har man också rätt hjälpmedel. | |
| Snoosy | 2010-05-13 22:19 | |
![]() | Har varit med om 3 övernaturliga fenomen. En vålnad eller en person från en annan tid svävade genom våran hall. Blev konstigt nog inte rädd, utan mer fundersam. När min farmor dog så kände jag en tid därefter en svävande hand, lätt som en vind. Förbi mitt hår. Alla fönster var stängda. Är helt säker på att det var farmor. Sen har jag sett en formation ute i universum (jag och min mamma) Stjärnorna som vi stod och tittade på började gå i snirklande mönster mot varandra. 5 eller 6 stycken. Dom bildade ett fågelliknande möster. Som fåglar vid flytt. Vips så var dom borta. Har en typ av rädsla inför döden, men den innebär inte döden i sig. Utan mer livet. Att hjärtat stannar och att hjärnan lever vidare. Det är något jag är rädd för. Vi människor räknas som döda när hjärtat stannat. Detta hör kanske inte hit, men kände att jag var tvungen att skriva om det. Kanske har andra samma tankar kring döden? | |