Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liftactiv | 2010-06-19 18:07 | |
![]() | Visst är det så. Vissa mer än andra. Jag har slutat umgås med såna. Helt. | |
| Pocaloca | 2010-06-19 18:16 | |
![]() | hahahaha...jaadu....du har nog rätt i det! =)) | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-19 18:26 | |
![]() | Mm jag har i regel det, rätt alltså!;) | |
| Dooley | 2010-06-19 21:53 | |
![]() | rövslickare och fjäsk genomskådar man ju rätt lätt | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-06-19 22:03 | |
![]() | Haha, hello Mr Rabbit. | |
| Tess 08 | 2010-06-19 22:47 | |
![]() | orkar inte läsa igenom allt, men nog har TS rätt i det h*n skriver... | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-20 08:55 | |
![]() | Tanten M: Jag måste tyvärr, och jag menar verkligen Tyvärr, radera ditt inlägg. Både du och jag vet varför eller hur? Mouche PS: Och Ja, jag föredrar kärlek framför bråk och kiv. =) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-06-20 08:58 | |
![]() | Eftersom du skrev Tyvärr o därmed e med på banan så godtar jag din ursäkt ;) Love, Peace & UNDERSTANDING! | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-20 09:00 | |
![]() | I love, feel peaceful and I do understand more than you know Tanten M =) | |
| Pocaloca | 2010-06-20 09:05 | |
![]() | ...vi är själva skaparna av vår egen morgondag....det är vi som bestämmer hur den ska se ut... =) <3 | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-20 11:46 | |
![]() | Något som stör mig mer än allt annat här är folks förmåga att "jaga i flock" jag finner det direkt stötande. Kan man inte befinna sig på ett forum utan att förse sig med allierade som försvarar en i alla situationer, så kanske man bör ägna sig åt irl kafferep eller syjunta istället. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-20 11:49 | |
![]() | Jag lärde mig när jag var hyffsat liten att inte sparka på den som redan ligger, vilket för mig innefattar att stiga åt sidan under en redan pågående otrevlig diskussion istället för att starta en mobb. | |
| Miss_jk | 2010-06-20 12:07 | |
![]() | Jag måste då återigen fråga VARFÖR man blir så otroligt upprörd när någon (jag i många fall) länkar till en redan befintlig tråd? Kan ni inte bara ignorera den om ni inte är intresserade? Och hur f-n kan man INTE vara intresserad om man precis startat en egen tråd i ämnet? Senaste tiden har jag försökt att vara noga med att skriva något i stil med "Här finns en till tråd där du kan se flera personers åsikter" just för att folk som TS inte ska behöva bli så upprörda när man faktiskt kanske bara fösöker hjälpa till. Sedan ska jag erkänna att det inte alltid är av hjälpsamhet, för det kan störa mig något oooootroligt när man startar en tråd trots att en likadan finns redan på förstasidan i forumet. Varför kan man inte använda sökfunktionen och kolla om det finns någon liknande tråd som är aktuell? Jag förstår att man inte vill kolla kameratips-tråden som är fem år gammal, men alltför ofta finns trådar som bara är ett par månader gamla, samt trådar som inte blir "för gamla". Använd dem så slipper ni rövslickare som mig. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-20 12:28 | |
![]() | miss_jk: På vad sätt stör det dig? Anser du utrymmet för trådar så begränsat att det förstör din aptit att se två likvärdiga trådar? | |
| Miss_jk | 2010-06-20 13:18 | |
![]() | Nej, av den enkla anledningen att man måste hatta mellan två olika trådar om man vill vara med i diskussionen. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-20 13:22 | |
![]() | Jaha, så det händer alltså bara i de fall tråden intresserar dig. Det kan jag köpa. | |
| blue_moon | 2010-06-20 13:24 | |
![]() | Håller med miss_jk. Störigt att behöva hatta mellan två trådar med samma eller liknande innehåll. | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-20 16:44 | |
![]() | Nästa gång jag åker någonstans så ska jag hyra en buss eller två och ta er allesammans med mig..._utan_ datorer. På det sättet så slipper jag tillbringa timmar med att rensa upp i alla gräl som hållit på medan jag varit borta! Ett gäng inlägg raderade. Mouche | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-22 15:15 | |
![]() | Det ser jag fram emot, vart ska vi? | |