Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 260

Forumkategorier

Användare Inlägg  
-rå fisk - Ej medlem längre2010-06-24 23:10
Antal inlägg: 514

lapska... tänk om man tänkte likadant om alla tonåringar... de är väl ungerfär lika störiga.?

Stenknäck2010-06-24 23:10
Antal inlägg: 430

Jag har två katter som är kastrerade och det är då en väldig fart de här men så är det ju förstås utekatter. De jagar möss och fåglar och vad gäller könsumgänge så har jag sett att detta tillämpas med gott resultat. Jag som trodde att det var kört för katterna att få en liten sexstund men så är icke fallet. Däremot är de nog inte så aktiva att få till det som en icke kastrerad katt är. En katt som inte är kastrerad kan inte se en hona utan att ge sig på henne och det är nästan så man tycker synd om dem för att de har den driften. Bor du i villaområde så är du hänsynslös om du inte kastrerar din katt dvs både hon- och kattkatter anser jag då ska vara kastrerade. Många tycker de blir slöa och det blir de men jag har sett hemska slagsmål mellan mina katter och andra där mina har avgått med segern.

slånbär2010-06-24 23:14
Antal inlägg: 5539

Har två shäferhanar sju och snart tio år gamla. Båda okastrerade och vi har aldrig haft några problem. Visst pinkar dom titt som tätt och fastnar gärna i pinkefläckar när tikar löper men dom bryr sig inte på andra sätt.Gamlingen har alltid varit som lobotomerad men den yngre har fortfarande inte lämnat unghundsstadiet. Man kommer väldigt långt med vanlig hundträning även när det gäller "tokiga"hundar. Hade jag inte tränat dom så skulle nog allt sett annorlunda ut och då hade nog kastrering varit en enkel genväg.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?